10.23.2014

Campionii fac legea in EuroCup . CSU Asesoft – Lietuvos Rytas 103-83 (56-38)














Aseară în Sala Sporturilor " Olimpia " CSU Asesoft a învins fără drept de apel pe Lietuvos Rytas, principala favorită a grupei E din prima fază a EuroCup.
Fără să se sperie şi să aibe emoţii, de renumele adversarilor, campionii României au făcut o primă repriză superbă. 
În primele minute ale meciului Brown şi Lee, au dictat ritmul.
În minutul 6, ploieştenii se distanţase la 12 puncte (scor 14-2) şi au forţat prin introducerea în teren a lui Gecevicius, dar degeaba. 
Flowers şi Mohammed i-au nutralizat pe Lukauskis sau Juskevicius, predând lecţia contaatacului.
Lituanienii au încercat să reintre în joc prin Juskevicius, Orelik şi Kavaliauskas, dar diferenţa a creştea, 32-17 (min 12), 45-26 (min 17), iar cei 15 suporteri ai oaspeţilor nu se mai auze au în "vulcanul " din "Olimpia ".
După pauză, amfitrionii au continuat spectacolul, inchieind meciul în forţă, spre finalul sfertului 3 având un avans de 23 puncte (80-57), iar în ultimul sfert au dat iluzia lituanienilor că pot egala (scor 90-80, minutul 37), dar au încheiat tabela la o diferenţă de 20 puncte (103-83).
O victorie imensă, pentru Ploieşti, pentru România şi pentru istorie...
Un succes care duce CSU Asesoft în fotoliul de lider al Grupei E.
CSU Asesoft: Brown, Mohammed, Flowers, Labovic, Lee
Lietuvos Rytas: Dambrauskas, Gecevicius, Leslie, Orelik, Kavaliauskas
Scorul pe sferturi: 30-18, 26-20, 24-23, 23-22
Au marcat pentru campioni: Michalis Pelekanos 13 puncte, 3 recuperări, 1 pasă decisivă, Drăgan Labovic 7 p, 1 rec, Dee Brown 18 p, 4 rec, 14 pd, Alhaji Mohammed 13 p, 4 rec, 3 pd, Gerald Lee 19 p, 1 pd, Christopher Cooper 2 p, 3 rec, Jonte Flowers 14 p, 6 rec, 2 pd, Marius Runkauskas 8 p, 3 rec, 2 pd, Jarvis Hayes 9 p. 
Declaraţii:
Vladimir Arnautovic, antrenor CSU Asesoft: “A fost un meci maraton, în care noi am trecut primii linia de sosire. Nici nu mai contează la câte puncte am câştigat în această seară, o victorie rămâne o victorie şi la 20 de puncte, dar şi la unul singur, pe o ultimă aruncare. Este bine însă că am evitat emoţiile unui final încins, chiar dacă băieţii mei au avut o cădere în debutul ultimului sfert, pe care le-am reproșat-o atât pe teren, la time-out, cât şi după meci. Atunci când întâlnești o echipă de Euroligă, întrucât trebuie să recunoaştem, Lietuvos este o formaţie excelentă, ai nevoie să rămâi concentrat pe toată durata celor 40 de minute. Toţi jucătorii formaţiei din Vilnius pot arunca din spatele semicercului, cu excepţia lui Kavaliauskas   şi sunt fericit că băieţii au înţeles acest lucru. Am obţinut o victorie imensă, dar dacă ne vom gândi prea mult la meciul din această seară, este posibil să nu mai dăm randamentul scontat în jocurile ce vor urma. Am câştigat o bătălie, dar nu şi războiul. Mai este mult până departe”.
Dee Brown, conducător de joc CSU Asesoft: “Este o victorie foarte importantă obţinută pe teren propriu, deoarece într-o asemenea competiţie trebuie în principal să câştigi acasă şi, ulterior, să ciupeşti 1-2 partide în deplasare. Jocurile de pe teren propriu îţi oferă o altă stare, mai mult dinamism imprimat şi de suporteri şi, nu în ultimul rând, o bucurie mai mare. Am realizat un joc bun cu toţii, iar eu nu am făcut nimic altceva decât să îmi servesc coechipierii. Când am avut posibilitatea să arunc la coş, nu am ezitat, dar întotdeauna mi-a plăcut să fiu un tip altruist. Lietuvos este o echipă puternică, dar noi am fost mai buni în această seară”.
Seskus Virginijus, antrenor Lietuvos Rytas: “I-am atenţionat pe jucătorii mei înaintea acestei partide de pericolul pe care îl poate reprezenta Dee Brown. Din păcate, niciunul dintre ei nu a reuşit să-l oprească  şi nu vreau să dau nume în această situaţie. CSU Asesoft a obţinut un succes meritat, dar sincer nu mă aşteptam să arunce atât de bine din spatele semicercului, cu un procentaj de 50%. Legat de Hayes, am aflat chiar în preziua partidei de legitimarea sa, dar nu el a fost problema în această seară. Oricum, se cunoaşte că este un jucător de valoare, aşa cum de altfel sunt toţi ceilalţi 8 străini pe care omologul meu, Vladimir Arnautovic, i-a rulat pe parchet”.
Cu  două victorii după tot atâtea partide, CSU Asesoft ocupă primul loc în grupa E, la egalitate cu Banvit Bandirma (Turcia).
 Pe 29 octombrie, Asesoft se va deplasa la Bandirma, câştigătoarea meciului din Turcia, va face un pas important pentru calificarea în Top 32.
În celelalte două jocuri din grupa E, Banvit Bandirma a învins în deplasare pe Partizand Belgrad cu 77-61, iar Krasny Oktyabr Volgograd, a câştigat cu 79-78 în deplasare la Hapoel Ierusalim.


Clasament

1. CSU Asesoft (2-0) – 4 puncte
2. Banvit Bandirma (2-0) – 4 puncte
3. Lietuvos Rytas (1-1) – 3 puncte
4. Krasny Oktyabr (1-1) – 3 puncte
5. Hapoel Ierusalim (0-2) – 2 puncte
6. Partizan Belgrad (0-2) – 2 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *