11.06.2014

PREMIEREA PENTRU UN SITE DIN PRAHOVA.SUPER INTERVIU ( on-line ) CU IOANA COSMA ( jurnalista de la sport.ro ). Ioana Cosma ... veselă, ageră, geamănă


 Ioana Cosma este una dintre cele mai drăguţe,carismatice şi îndrăgite jurnaliste sportive din România.
Prezentatoare emisiunilor “Ora exactă din sport “şi “Special “de la sport.ro s-a născut la dată de 16 iunie 1974.
Carismatică prezentatoare tv a făcut primii paşi în jurnalism în 1994,la o televiziune private din Cluj Napoca.
În 1995 a fost corespondent la Canal 31 Tv Cluj Napoca,apoi  în 1998 s-a “transferat “la Pro Tv ,apoi la sport.ro ,unde a ajuns celebra şi îndrăgită de iubitorii fotbalului,fie că-s dinamovişti,stelişti,rapidişti sau petrolişti,dând dovadă ( de multe ori ) de echidistantă ,chiar dacă uneori  a părut stelistă .
Înainte de a devein jurnalistă a fost secretara  şi chelneriţa la o terasă din Cluj ,fiind pentru un timp şi studentă la Facultatea de Jurnalism.
Ioana şi-a dorit întodeauna să ajungă la sport,trecând la începutul carierei şi pe la departamentul politic sau social.
Deşi timpul nu-I prea permite fiind  foarte ocupată Ioana Cosma a acceptat cu plăcere “provocarea “site-ului InfoPloiestiCity,de a ne acordă un interviu ( on-line ).
PREMIERĂ …

INFOPLOIESTICITY :BUNĂ.... IOANA COSMA ÎN 3 CUVINTE : 

IOANA COSMA
„ veselă, ageră, geamănă  „

INFOPLOIESTICITY : DE CE SPORT? ESTE O MOŞTENIRE DE FAMILIE ?

IOANA COSMA
„ Toată lumea în familie e înnebunită după sport.

INFOPLOIESTICITY :  CARISMATICĂ,DRĂGUŢă,SOCIABILĂ ŞI MEREU ZÂMBITOARE?DEŢII UN SECRET ANUME?

IOANA COSMA
„ O zi în care nu rad deloc…e o zi moartă…”

INFOPLOIESTICITY :  CE FACE IOANA COSMA ÎN TIMPUL LIBER?

IOANA COSMA
„ Joacă tenis, se uită la seriale, ascultă muzică, se uită la dezbaterile politice, se joacă cu căţeii .”

INFOPLOIESTICITY :  CE AI VRUT SĂ DEVI ÎN COPILĂRIE?

IOANA COSMA
„ Educatoare, stewardesa sau asistent social…”

 INFOPLOIESTICITY :  UNDE Îţi PETRECI CONCEDIILE?

IOANA COSMA
În străinătate de regulă: Istanbul, Paris, Roma, Barcelona, Lisabona …top 5. Ordinea e aleatorie.  Dar am început şi campania : Redescoperă România !

INFOPLOIESTICITY :  CE DETEŞTI CEL MAI MULT LA OAMENI ?

IOANA COSMA
”  Minciună şi ipocrizia !  Genul acela de om care te minte în faţă. Care încearcă să te convingă că albul e negru şi negrul e alb. Şi orgoliul dus dincolo de limite. Şi oamenii care atunci când simt sânge …sar să muşte… şi fac pe neprihăniţii…”

INFOPLOIESTICITY :   (IPOTETIC VORBIND…) CE AI FACE DACĂ MÂINE AR FI SFÂRŞITUL LUMII ?

IOANA COSMA
„ Mi-aş cere iertare celor cărora le-am greşit. Şi de care îmi amintesc.

INFOPLOIESTICITY :   IOANA COSMA DESPRE :
JOB
e viaţa mea
FOTBAL
 e pasiunea mea
POLITICĂ
e necesară, dar rea
MUZICĂ
 dacă mi-ai luat muzică…îmi laşi viaţă în alb şi negru. Să nu îmi luaţi niciodată muzică ! 

INFOPLOIESTICITY :   CE PORECLA AI AVUT ÎN COPILĂRIE?

IOANA COSMA
„ Nu prea am avut…nu îmi amintesc.”

INFOPLOIESTICITY :   CEL MAI FUNNY MOMENT  DINTR-O EMISIUNE…

IOANA COSMA
„ Cornel Penescu cu episodul “nu ştiu “. Sau un live de la Euro 2008. În timpul transmisiei 4 fani olandezi m-au ridicat pe umerii lor. „

INFOPLOIESTICITY :   CE DORINŢA AI VREA SĂ-ŢI ÎNDEPLINEASCĂ “PEŞTIŞORUL DE AUR “?

IOANA COSMA
„ Aş vrea eu …dar nu o să mi-o îndeplinească. E supărat pe mine „

INFOPLOIESTICITY :   ULTIMA CARTE CITITĂ,ULTIMUL FILM VĂZUT…

IOANA COSMA :
„ Film : Princess Kelly/ carte : Rodica Ojog Braşoveanu : Letopiseţul de Argint

INFOPLOIESTICITY : ACORDĂ-ŢI O NOTĂ PE O SCARĂ DE LA 1 LA 10…

IOANA COSMA :
8

INFOPLOIESTICITY : CE SFATURI DA IOANA COSMA TINERELOR JURNALISTE DIN ROMÂNIA ?

IOANA COSMA :
„ Când nu mai au nici o dorinţa de a merge la un meci , la un eveniment sportiv …să îşi schimbe meseria.”

INFOPLOIESTICITY :UN MESAJ PENTRU FANII TĂI,CITITORII NOŞTRI ŞI PRAHOVENI…

IOANA COSMA :

Să-şi iubească echipele! Şi să fie sănătoşi şi veseli .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *