11.13.2014

Promovam si sustinem Majoretele CSU Asesoft Ploiesti.SUPER INTERVIU (exclusiv on-line ) MINNI CORI . "




Grigore Andreea Corina (Minni Cori) s-a născut pe data de 8 august 1994, la Ploieşti.
Pasiunea cea mare a Corinei este dansul.
Dansez dela vârsta de 6 ani, făcând parte din trupele locale de dans (Street Angels, Steps Crew), în prezent face parte în trupă Wholygunz, este dansatoare la Rucsy de la Blaxy Girls, majoretă la CSU Asesoft  şi membră a trupei Happy Dance (coordonator şi coregraf Zizik).
" Nu pot să văd viaţa mea fără dans şi fără muzică." Minni Cori.

În puţinul ei timp liber Corina sau Minni Cori (aşa cum îi spun prietenii) a primit cu bucurie şi zâmbetul pe buze propunerea de a acorda un interviu (exclusiv on-line) pentru site-ul nostru.

InfoPloiestiCity: Corina Andreea Grigore (Minni Cori) în 3 cuvinte...
Minni Cori:
" Sinceră, Directă, Prietenoasă."
InfoPloiestiCity: Dansul este o pasiune sau o moştenire de familie?
Minni Cori:
" Dansul este o pasiune dar şi o moştenire de familie."
InfoPloiestiCity: Ce deteşti cel mai mult la oameni?
Minni Cori:
" Falsitatea. "
InfoPloiestiCity: Când ai avut prima oară emoţii?
Minni Cori :
" Prima oară când am avut emoţii a fost la primul meu spectacol de la Urlaţi cu trupa Street Angels."
InfoPloiestiCity: Ce face Minni Cori în timpul liber?
Minni Cori:
" În timpul liber ascult muzică, citesc, mă uit la serial. "
InfoPloiestiCity: Când ai dansat prima oară şi unde?
Minni Cori:
" Prima oară când am dansat a fost la Urlaţi."
InfoPloiestiCity: Dansatoare Wholygunz, Happy Dance, Rucsy, Majorete Asesoft... Mai rezişti?
Minni Cori:
" Da, mai rezist pentru că iubesc ceea ce fac."
InfoPloiestiCity: Cum te menti în formă?
Minni Cori:
" Mă menţin în formă cu sport şi mâncare sănătoasă."
InfoPloiestiCity: Ce ai lua cu tine pe o insulă pustie?
Minni Cori:
" Dacă aş merge pe o insulă pustie nu aş vrea să iau nimic cu mine."
InfoPloiestiCity: Cum ai devenit majoretă?
Minni Cori:
" Am devenit majoretă anul trecut, am fost la preselecţia organizată de Zizik... "
InfoPloiestiCity: Ultima carte citită, ultimul film văzut...
Minni Cori:
Ultima carte citită este "Intuiţia" scrisă de Osho, ultimul film "Oz"
InfoPloiestiCity: Cel mai exotic loc din lume unde ai dansa?
Minni Cori:
" Caraibe "
InfoPloiestiCity: Ai practică un sport extrem? Care?
Minni Cori :
" Sky Diving. "
InfoPloiestiCity: Acorda-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...
Minni Cori:
" 10 ".
InfoPloiestiCity: Ce visai să devi când ai fost mică?
Minni Cori:
" Nu am visat să devin ceva anume, am lăsat timpul să decidă."
InfoPloiestiCity: Vacanţa preferată...
Minni Cori:
" La munte, în natură."
Cel mai funny/penibil moment de pe scenă...
Minni Cori:
" Cel mai funny moment a fost la un festival de dans din Sibiu, mi-a căzut adidasul în timpul dansului şi a trebuit să dansez cu un singur adidas."
InfoPloiestiCity: Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.
Minni Cori:
" Fi-ţi sinceri cu voi şi cu persoanele din jur."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *