2.16.2015

EXCLUSIV ! Interviu cu Ana Neagu ( dansatoare trupa Freedom Ploiesti -coordonator Iulia Jalba ) . „Pentru mine dansul este un mod de a-ți exprima personalitatea. Cât despre Freedom, înseamnă enorm de mult pentru mine.”



Ana Maria Neagu s-a născut la Ploieşti pe data de 13.10.2000.
La vârsta de aproape 7 ani a început să meargă la cursuri de balet-dans sportiv (clasic) timp de 2 ani, după care s-a înscris la toate cursurile de dans care se organizau la ea, la şcoală. De 2 ani face parte din trupele de dans Freedom şi Unique Ploieşti. (Trupe coordonate de cunoscutul coregraf, Iulia Jalbă).

INFOPLOIESTICITY: Bună Ana. Cum te-ai descrie în...3 cuvinte.
ANA NEAGU:
„Amabilă, amuzantă, timidă.”

INFOPLOIESTICITY: Cel mai frumos/penibil moment de până acum...
ANA NEAGU:
„Cel mai frumos moment de până acum a fost când am participat la preselecţiile de la România Dansează alături de Freedom.

INFOPLOIESTICITY: Ce înseamnă pentru tine dansul şi trupa Freedom?
ANA NEAGU:
„Pentru mine dansul este un mod de a-ți exprima personalitatea. Cât despre Freedom, înseamnă enorm de mult pentru mine.”

INFOPLOIESTICITY: Când ai avut pentru prima oară emoţii?
ANA NEAGU:
„Nu îmi aduc aminte exact.. probabil când eram mică. „

INFOPLOIESTICITY: Ce face Ana Neagu în timpul liber?
ANA NEAGU:
„În timpul liber mă relaxez, dansez, mă plimb, ascult muzică...

INFOPLOIESTICITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?
ANA NEAGU:
„Urăsc acei oameni care fac diferenţe între alte persoane fără motiv, răutatea.. etc „

INFOPLOIESTICITY: Ipotetic vorbind... Ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii?
ANA NEAGU:
„Hmm.. aş petrece restul timpului cu persoanele dragi.”

INFOPLOIESTICITY: De ce nu se desparte niciodată Ana Neagu (când pleacă pe undeva)?
ANA NEAGU:
„De o brăţară, e primită de la o persoană specială şi am impresia că îmi poartă noroc atunci când o port. „

INFOPLOIESTICITY: Ce ai lua cu tine pe o insulă pustie?
ANA NEAGU:
„Muzică. „

INFOPLOIESTICITY: Ce dorinţă ai vrea să-ţi îndeplinească “peştişorul de aur “?
ANA NEAGU:
„Să merg mai departe cu dansul. „

INFOPLOIESTICITY: Ana Neagu dincolo de scenă...
ANA NEAGU:
„Petrec mai mult timp cu familia şi învăţ pentru examenele de la sfârşit de clasa a 8-a.”

INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...
ANA NEAGU:
„Las la alegerea celorlalţi „

INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...
ANA NEAGU:
Ultima carte citită a fost ’’Baltagul’’, iar ultimul film văzut ‘’Teroare în Paris’’.

INFOPLOIESTICITY: Ce ai visat când ai fost mică?
ANA NEAGU:
„Am visat să devin profesoară, apoi cântăreaţă, apoi doctor şi tot aşa... „

INFOPLOIESTICITY: Cum a fost debutul în trupă Freedom?
ANA NEAGU:
„Păi am tot fost rugată de prietenii mei să intru în trupă şi până la urmă ‘am cedat, iar acesta pot să spun că este singurul lucru pe care nu-l regret."

INFOPLOIESTICITY: Cum te menţii în formă?
ANA NEAGU:
„Prin diferite exerciţii, repetiţii..."

INFOPLOIESTICITY: Repetiţii, evenimente şi scoală? Mai ai timp pentru tine?
ANA NEAGU:
„Încerc să îmi fac timp pentru toate. „

INFOPLOIESTICITY: Cea mai funny experientă...
ANA NEAGU:
 Când am dansat cu nişte pantofi mai mari şi era să-i arunc în public."

INFOPLOIESTICITY: Unde te vezi peste 30 de ani?
ANA NEAGU:
„La casa mea; continuând cu lucrurile care îmi plac; vizitând anumite ţări.”

INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.
ANA NEAGU:
„Nu vă mai lăsaţi temerile să vă acopere pasiunile. Dacă vreţi să cântaţi, cântaţi! Dacă vreţi să 
dansaţi , dansaţi! Pupici tuturor „

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *