2.13.2015

PREMIERA ! SUPER INTERVIU CU JURNALISTA,LILIANA MAXIM. "" Sunt o persoană naturală, din toate punctele de vedere, trăiesc fiecare clipă, mă bucur de o glumă, de o întâlnire cu cineva drag, îmi place atmosfera veselă, îmi place să mă înconjor de oameni de la care am ce învaţă şi care-mi creează acea stare de bine. Important este să mă aflu într-un mediu în care mă simt bine, confortabil, iar restul vine de la sine.


Liliana Maxim s-a născut pe 5 mai 1983, la Iaşi, într-o familie cu cinci copii.
La şase ani, destinul avea să-i aducă o schimbare importantă în viaţă. A fost înfiată, a devenit astfel copil unic la părinţi, iar Iaşiul a fost schimbat cu Ploieştiul .
În copilărie, Liliana şi-a petrecut vacanţele în locurile natale, iar întâmplările, năzbâtiile făcute de aceasta seamănă cu cele din „Amintiri din copilărie” a lui Creangă.
A avut parte de o copilărie frumoasă, „marcată” în fiecare vară cu coate şi genunchi juliţi, în care singurii care epuizau erau părinţii şi bunicii Lilianei în încercarea de-a o convinge să intre în casă.
„Dar jocurile erau mult prea multe şi frumoase, iar uneori eram în plină competiţie atunci când auzeam cuvintele pe care le uram: „E ora de intrat în casă! Gata cu joacă pe azi”... a declarat pentru InfoPloiestiCity, carismatica jurnalistă tv.

Continuare aici: http://infoploiesticity.blogspot.ro/2015/02/liliana-maxim-de-la-jurnalism-la-actorie.html
Deşi este ocupată, mai tot timpul, cu emisiunea şi familia, carismatica jurnalistă Liliana Maxim ,  a avut deosebită plăcere să ne acorde  un interviu (EXCLUSIV ON-LINE).

Ce a urmat…?
Un interviu plin de originalitate .

INFOPLOIESTICITY : Liliana Maxim în 3 cuvinte…

LILIANA MAXIM  :
“  Optimistă, dinamică, naturală . “

INFOPLOIESTICITY  : Ce face Liliana Maxim în timpul liber ?

LILIANA MAXIM  :
“ În timpul meu liber fac multe şi diverse: cumpărături, treburi în casă, mă uit la televizor, mă joc şi mă plimb cu fiul şi căţelul meu, citesc, brodez (de aproape un an la o ie. Sper să fie gata în viaţa asta). În concedii, în general, plec împreună cu familia din localitate . “

INFOPLOIESTICITY : Cel mai frumos/penibil moment de până acum …

LILIANA MAXIM  : 
“ De departe, cel mai frumos şi emoţionant moment a fost cel în care a venit Alex în viaţă noastră. Pe parcursul vieţii avem parte de momente frumoase, unice, de cele care ne conferă acea stare de fericire.
Cel mai penibil?! Mmm…gata, mi-am amintit! Este mai mult haios decât penibil. În urmă cu ceva ani aveam de făcut o ştire despre un teren care-i aparţine Prinţesei Brianna Caradja. Am contactat-o telefonic, iar în momentul în care mi-a răspuns, am salutat-o politicos: “Bună ziua, doamna prinţesă!” Mi-am dat seama instantaneu de gafă, colegii râdeau cu lacrimi, iar declaraţia prinţesei a rămas strict secretă… n-a mai auzit nimeni nimic.

INFOPLOIESTICITY :  Ce defecte consideri că ai?

LILIANA MAXIM  : 
“  Cum să-mi pui întrebarea asta? Nu ţi-ai dat seama că sunt mai mult ca perfectă?! Glumesc. Sunt om, am o serie de calităţi şi defecte. Sunt o persoană colerică, dar nu ţin mânie şi nici nu fac sau aş face câte spun la nervi. Sunt directă, însă acesta este un atribut cu dublă măsură: de către unii este privit că fiind o calitate, de către alţii ca fiind un defect major. Şi ar mai fi şi faptul că nu am suficientă încredere în mine.

INFOPLOIESTICITY :  Ipotetic vorbind…Ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii ?

LILIANA MAXIM  :  
“ L-aş aştepta, aş intra în panică, mi-aş face toate rugăciunile ştiute şi neştiute…! Glumesc, din nou! Nu ştiu ce-aş face! Ceea ce noi nu conştientizăm este faptul că fiecare zi poate fi sfârşitul pentru noi. Şi pentru că nu ne dăm seama de acest lucru nici nu ştim să ne bucurăm de viaţă. Muncim zi- lumină , suntem axaţi foarte mult pe partea materială care, da, este important, dar, oare, este cea care trebuie să primeze în ordinea priorităţilor?! Nu cred că aş face sau am face lucruri ieşite din comun. Ai putea călători într-o zi în toate acele ţinuturi în care n-ai reuşit o viaţă?! Ai putea iubi aşa cum n-ai făcut-o până atunci?! Iubirea, ştim cu toţii, nu apare când pocnim din degete sau când este anunţat sfârşitul lumii. Ai putea să faci toate acele fapte bune pe care le-ai tot amânat până atunci sau să parcurgi toate lecturile pe care le-ai tot lăsat pentru…mâine?! Categoric, nu! Ar fi o zi de panică, o zi a ipotezelor şi a milioanelor de întrebări fără răspuns. “

INFOPLOIESTICITY :   Când ai avut primele emoţii ?

LILIANA MAXIM  :  
“ Pe la grădiniţă, cred! Emoţii puternice am avut la examene, atunci când m-am îndrăgostit şi mă întâlneam cu persoana iubită , când m-am căsătorit, când am născut, când am dat interviuri pentru angajare. De asemenea, chiar dacă nu se vede acest lucru, am emoţii ori de câte ori intru în transmisie directă, doar că mi le controlez şi trec repede peste trac. “

INFOPLOIESTICITY :   Cum se înţeleg jurnalismul cu actoria ?

LILIANA MAXIM :
“ Bine! N-au nici o treabă ! Jurnalismul este domeniul meu de activitatea şi pasiunea mea, totodată. Partea cu actoria a fost o provocare. N-am urmat niciun fel de curs, singurele roluri repetate au fost cele ale băieţelului meu pentru serbările de la grădiniţă. Prin urmare, n-am aspiraţii la Palm D´or sau Ursul de la Berlin. Sinceră să fiu, chiar dacă sunt amatoare şi aş avea circumstanţe atenuante, recunosc că nu sunt mulţumită de ceea ce-am făcut în acest episod-pilot, dar apreciez proiectul şi curajul lui Radhu de a face un lucru pe care alţii nu l-au gândit sau nu au îndrăznit să-l pună în aplicare. El este pasionat de muzică şi actorie şi şi-a dorit să iasă din tipare. Cred că va reuşi pentru că, ştim cu toţii, atunci când îţi doreşti din tot sufletul să realizezi ceva, mai devreme sau mai târziu, planurile devin realitate. Iar aici vorbesc şi din proprie experienţă.  

INFOPLOIESTICITY :  Cum te menţii în formă?

LILIANA MAXIM :
“ La condiţia…psihică te referi, da?!  Sunt o persoană naturală, din toate punctele de vedere, trăiesc fiecare clipă, mă bucur de o glumă, de o întâlnire cu cineva drag, îmi place atmosfera veselă, îmi place să mă înconjor de oameni de la care am ce învaţă şi care-mi creează acea stare de bine. Important este să mă aflu într-un mediu în care mă simt bine, confortabil, iar restul vine de la sine. Chiar nu fac niciun fel de efort.  “

INFOPLOIESTICITY : Unde te vezi peste 30 de ani ?

LILIANA MAXIM :
“ Cu întrebarea asta îmi aduci aminte de un cântec al Irinei Loghin, care spre sfârşitul lui sună cam aşa: “Când am împlinit 60 de ani/ Mă plimbam prin parcul cu castani/ Vedeam frunzele picând, anii vieţii numărând/ Doamne, ah, ce viaţă-am mai avut”. Nu ştiu, nu mă văd bătrână. Dar dacă nu mi se va termina  “firul” până atunci, probabil că voi fi o băbuţa dinamică...şi lucidă, sper  “

INFOPLOIESTICITY :  Ce deteşti cel mai mult la oameni ?

LILIANA MAXIM :
“ Miniciuna , ipocrizia, răutatea (nejustificată) şi necunoaşterea limbii române. Din păcate, este un fenomen care ia amploare. Ne place să avem în CV trecute n-spe mii de limbi străine pe care le-am şti, însă la capitolul “Limba Română” stăm dezastruos. Astăzi nu ne mai dăm întâlnire, ci un (?) “date”, văd tot mai des greşeli la conjugările verbelor “a şti” şi “a fi”, la folosirea prepoziţiei, respectiv locutiunii prepozitionale “datorită/din cauza”, a semiadverbelor “doar/decât”, la scrierea pronumelor posesive “ai noştri/ ai voştri”, etc. A-ţi cunoaşte limba maternă este o obligaţie, nu o opţiune! Nu ne trebuie facultăţi, studii aprofundate pentru a ne exprimă corect, ci ne trebuie şcoală generală şi-un pic de atenţie. Din nefericire, chiar şi în rândul colegilor de breaslă am constat greşeli de gramatică în anumite texte. Este trist, pentru că din postura de emiţători ai informaţiei, ştirea trebuie furnizată corect din toate punctele de vedere. În momentul în care m-am angajat în presă, a scrie corect româneşte era un criteriu de selecţie, făcea parte din fişa postului, iar dacă greşeam ni se atrăgea atenţia, în prima faza, însă dacă gafele se repetau eram chiar penalizaţi.

INFOPLOIESTICITY : Acordă-ţi  o notă pe o scară de la 1 la 10 …

LILIANA MAXIM :
" Dacă mă prinzi la orele de ştiinţe exacte, abia voi obţine note de trecere, dacă sunt la cele umaniste, atunci să fie între 9 şi 10. Cei care mă punctează, care-mi oferă cel mai bun feedback sunt telespectatorii şi, totodată, cititorii.  Ca atare, aveţi liber la notat! " 

INFOPLOIESTICITY :Ce fel de presă  citeşti ( on-line sau print )?

LILIANA MAXIM :
“ Citesc publicaţiile locale, îmi adun de aici principalele informaţii pentru emisiunea “Audienţă Regională”, pe care o moderez la VP-TV, le citesc şi pe cele naţionale, însă când mă detaşez de tot ce înseamnă ştire prefer historia.ro. “

INFOPLOIESTICITY  :  Ce nu uiţi niciodată acasă ?

LILIANA MAXIM :
“ Cheile ”

INFOPLOIESTICITY  :  Ultima carte citită/ultimul film văzut …

LILIANA MAXIM :
“Balcic, micul paradis al României Mari” a lui Lucian Boia. La filme artistice nu prea mă uit, nu am răbdare, dar sunt două seriale pe care le urmăresc cu sfinţenie: “NCIS” şi “Blacklist”

INFOPLOIESTICITY  :  Carismă,zâmbet,naturaleţe… ce rețetă deţii pentru aceste calităţi ?

LILIANA MAXIM :
“ Am răspuns mai sus la această întrebare. Totul vine din interior, nu am formule magice. „

INFOPLOIESTICITY : Liliana Maxim despre : jurnalism,politică şi fotbal…

LILIANA MAXIM :
“ Jurnalismul este, dincolo de activitate, marea mea pasiune. Sunt din 2004 în breaslă, am avut şi am foarte multe satisfacţii datorită meseriei mele, dar am şi gustul amar al deteriorării pe alocuri a mass-media. Nu mai văd ştiri de creaţie, cel puţin în presă locală, iar manieră în care înţeleg posturile naţionale să facă divertisment mi se pare “prostituţie media”. Avem atât de mulţi oameni frumoşi, inteligenţi, talentaţi în ţară asta, oare de ce trebuie să vedem numai circ la tv? Se spune că “asta vinde”! Greşit! Unui om dacă-i dai numai un fel de mâncare atât va consuma , dar dacă-i diversifici meniul, va avea de unde alege.
Spre politică, probabil, mă voi îndrepta după ce voi ieşi din presă. Şi aici am o serie de critici de adus, trăiesc cu nostalgia acelor oameni pe care i-am cunoscut când am păşit în mass-media, oameni credincioşi unei doctrine politice, buni profesionişti, cu o cultură generală fascinantă, persoane cu viziune şi cu un cuvânt de spus. Şi nu voi ezită să dau câteva exemple: Antonie Iorgovan, despre care foarte puţini mai vorbesc astăzi, Marian Săniuţă, Mircea Ionescu-Quintus, Paula Ivănescu şi alţii. Ceea ce văd astăzi şi ceea ce se întâmplă în politică românească îi răscoleşte în mormânt pe cei care au murit, au fost întemniţaţi ani buni, pentru ţara asta, pentru libertăţile noastre! E drept că şi astăzi unii fac închisoare, doar pentru “idealurile” lor, nicidecum pentru ale unei naţiuni. Dar sper că, între timp, în anii care urmează, această clasă să se reformeze şi să apară acea formaţiune politică în care să-mi doresc să mă înscriu.    
La fotbal mă pricep…strict deloc! Țin cu echipa României şi mi-aş dori s-o revăd în marile competiţii. “

INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.

LILIANA MAXIM :

“ Să se bucure de fiecare zi, să nu uite să zâmbească şi să fie optimişti. Gândirea pozitivă face minuni! “

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *