2.14.2015

EXCLUSIV INFOPLOIESTICITY ! Interviu Alina Vasile ( coordonator trupa Academic Ploiesti ) . “ Ambiţioasă, muncitoare, încăpăţânată “





 
Alina Maria Vasile s-a născut pe 18 septembrie 1987 .
Pasiunile Alinei sunt: dansul, să colecţioneze jucării de plus, ciocolată şi muzica raggae.

Alina a absolvit Facultatea de Ştiinţe Economice în cadrul Universităţii Petrol Gaze din Ploieşti - Merceologie şi Managementul Calităţii iar în prezent este la Master - Strategii în Afaceri Internaţionale în cadrul aceleaşi Facultăţi.
De 5 ani face parte din (cunoscută trupă de dans studenţesc) Academic, pe care o coordonează de 3 ani.
Împreună cu Academic a câştigat Trofeul Concursului Naţional Studenţesc de Dans Everybody Dance With Uş 2014 plus nenumărate premii naţionale şi locale.
De aproximativ 3 ani este dansatoarea lui Nico (Nicoleta Matei) – (mai 2012).
Despre Nico, Alina spune:
„Nu aş schimba-o niciodată! Este minunată şi o iubesc din tot sufletul „.
Mereu zâmbitoare şi naturală, Alina este o sufletistă convinsă şi mereu are o stare zen.
Citatul în care se regăseşte... " the world îs not what it seems. Smile and be confident ".
„Lumea nu este ceea ce pare. Zâmbeşte şi fi încrezătoare „.
Această este tânăra Alina Vasile.
O fire calmă, zâmbitoare şi carismatică.
O dansatoare convinsă şi un artist prin originalitate.
Deoarece a dispus de puţin timp liber între repetiţii cu trupa Academic şi concertele cu Nico, Alina a primit cu bucurie propunerea noastră, de a ne acorda un interviul (EXCLUSIV).
Ce a răspuns tânăra coordonatoare?
Ce planuri de viitor are? Despre trupa Academic, şamd...
În interviul de mai jos...

INFOPLOIESTICITY : 3 cuvinte care te descriu?


ALINA VASILE :

“ Ambiţioasă, muncitoare, încăpăţânată “


INFOPLOIESTICITY : Ce face Alina Vasile în timpul liber?


ALINA VASILE :

“ Timpul liber îl petrec alături de prieteni... mergem la film, jucăm bowling sau bem cafea cu lapte .”


INFOPLOIESTICITY : Cum a început totul şi cum a fost prima oară pe scenă?


ALINA VASILE :

“ Totul a început în primul an de facultate, când în faţă mi-a apărut un afiş care anunţă un casting pentru o trupă de dans. Împinsă de curiozitate... m-am dus să văd despre ce este vorba... şi de atunci au trecut 5 ani.

Prima oară pe scenă? Wow... Everybody Dance With Us 2011. Înainte să intrăm pe scenă, am început să plâng din cauza emoţiilor. M-am oprit din plâns când am urcat pe scenă... şi tot ce îmi aduc aminte este că pentru 4 minute, cât a durat dansul... nu am respirat. “


INFOPLOIESTICITY : Cel mai frumos/penibil moment de până acum...


ALINA VASILE :

“ Nu pot să aleg “cel mai frumos moment”. Fiecare apariţie pe scenă, alături de colegii mei, reprezintă un amalgam de trăiri (emoţii, pasiune, fericire).

 La capitolul penibil în schimb... paaaai, am păţit-o în decembrie, la un spectacol în centrul Ploiestiului. Agitată şi neatentă din fire, am pus pe stick un colaj greşit... iar pe scenă... să spunem că nu am arătat chiar cel mai profi... se mai întâmplă. Colegii mei încă mă iubesc...”


INFOPLOIESTICITY : Când ai avut pentru prima/ultima oară emoţii?


ALINA VASILE :

“ Emoţii am întotdeauna. Chiar dacă par foarte încrezătoare şi sigură pe mine, sunt o fire emotivă. Emoţiile sunt de cele mai multe ori constructive, aşa că nu mă plâng.”



INFOPLOIESTICITY : Ce deteşti cel mai mult la oameni?


ALINA VASILE :

“ Minciuna! Şi din păcate am avut la un moment dat în jurul meu oameni pe care îi credeam prieteni, care mă minţeau cu o nonşalanţă ieşită din comun. Aşa am învăţat despre “mitomanie”. Unii nu se pot vindeca... şi punct.”


INFOPLOIESTICITY : Zeci de premii şi trofee cu trupa Academic. Care este cel mai important?


ALINA VASILE :

“ Cu siguranţă, cel mai important premiu din palmaresul trupei Academic este reprezentat de “Trofeul Everybody Dance With Us 2014”.”


INFOPLOIESTICITY : Ipotetic vorbind, ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii?


ALINA VASILE :

“ Hmmm... cred că aş face o nebunie pe care în mod normal nu aş avea curaj s-o fac... nu ştiu... aş sări cu paraşuta. Şi aşa aş muri de inimă, c-o zi înainte de Sfârşitul Lumii:)”


INFOPLOIESTICITY : Alina Vasile  dincolo de scenă…


ALINA VASILE :

“ Sunt aceeaşi şi “dincolo de scenă”... nu am o mască pe care o port, în funcţie de situaţie.”


INFOPLOIESTICITY : Cel mai funny moment dintr-un concert cu Nico.


ALINA VASILE :

“ Un moment funny s-a întâmplat recent, într-o emisiune, de ziua lui Nico. Producătoarea emisiunii s-a gândit să aducă în platou 2 tarantule, în condiţiile în care Nico suferă de arahnofobie. Pentru mine a fost amuzant să o văd cum ţipă şi aleargă prin tot platoul de filmare... pentru ea nu… “


INFOPLOIESTICITY : Cât timp dedici dansului?


ALINA VASILE :

“ Depinde. În jur de 2-3 ore la sală, aproape zilnic... dar când se apropie vreun eveniment important, îmi mut casa în sala de dans.”


INFOPLOIESTICITY : Cel mai exotic loc din lume unde ai dansa cu Academic?


ALINA VASILE :

“ Maaaaalta!!! Cu siguranţă acolo i-aş duce. Am eu motivele mele… “


INFOPLOIESTICITY : Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10 .


ALINA VASILE :

“ Am momente şi momente. Momente în care sunt de 1, momente în care sunt de 10...”


INFOPLOIESTICITY :Care consideri tu că este cea mai buna trupă de dans din România?


ALINA VASILE :

“ La capitolul trupă nu mă pot pronunţa... dar ştiu că îmi plac Simona Mereu şi Cristian Miron “


INFOPLOIESTICITY : Ultima carte citită/ultimul film văzut.


ALINA VASILE :

“ Fluturi - Irina Binder (să fiu în rând cu fetele)

Big Hero 6. Ceaaa mai tare animaţie ever!!!”


INFOPLOIESTICITY : Carismatică, sufletistă, zâmbitoare... deţii un secret anume pentru aceste calităţi?


ALINA VASILE :

“ Nu cred că există un secret... sunt stări care vin din interior.”


INFOPLOIESTICITY : Ce defecte consideri că ai?


ALINA VASILE :

“ Cel mai mare defect al meu este că nu am defecte... glumesc!

Sunt repezită de multe ori, iar atunci devin dezordonată. Sunt cicălitoare şi perfecţionistă (caracteristici ale zodiei)... şi gata. Dau prea multe din “ casă… “


INFOPLOIESTICITY : Alina Vasile despre dans, muzică, politică şi fotbal .


ALINA VASILE :

“ Pentru cine îl iubeşte, dansul reprezintă totul!

Muzica mea de suflet este muzica reggae...

Despre politică şi fotbal nu am ce să spun... sunt 2 subiecte care nu mă pasionează absolut deloc . “


INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru fanii trupei Academic, prahoveni şi cititorii noştri.


ALINA VASILE :

Păstraţi-vă zâmbetul pe buze şi faceţi pe cât de mult posibil, ceea ce vă aduce fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *