3.31.2015

PREMIERA LOCALA . FLASH-INTERVIU CU BETTY STROE . " Vă îmbrăţişez dragii mei. În viaţă şi în cariera mea lucrurile merg aşa cum îmi doresc...

Betty Stroe şi-a început cariera muzicală la vârsta de 4 ani la Palatul Naţional al Copiilor, unde în scurt timp devenind solista Grupului “Allegretto”. Apoi a făcut parte din Ansamblului “Românaşul”. Betty făcându-se repede remarcată .
În acelaşi timp a studiat naiul sub îndrumarea domnului profesor Cornel Pana. Alături de Grupul “Allegretto” şi de Ansamblul “Românaşul” a participat la diferite festivaluri şi concursuri muzicale, atât în ţara cât şi în străinătate, obţinând în multe rânduri premiul 1. Primul festival – concurs de peste hotare la care a participat a fost în Ucraina.” Festivalul de la Ucraina a avut două secţiuni, una pentru muzica populară şi una pentru muzică uşoară. Am participat la ambele secţiuni şi în momentul decernării premiului am fost luată în culise şi rugată să aleg unul dintre cele două premii pentru că ar fi însemnat să câştig eu ambele premii. Bineînţeles că am ales premiul secţiunii de folclor pentru că acest gen de muzică m-a atras dintotdeauna” – declară Betty pentru bettystroe.ro În anul 1994 a participat la Festivalul de la Vâlcea unde a obţinut premiul I la secţiunea interpretare. Betty din anul 1994 a cântat la diverse festivaluri şi turnee în: Ungaria, Bulgaria, Grecia, Macedonia, Albania, Turcia, China, America, Germania, Cipru, Israel. Prima apariţie televizată a fost la la emisiunea Tip-Top Minitop (emisiune prezentată de regretatul Ioan Luchian Mihalea). Cu melodia “Mi-o zis mama că mi-o dă”, a obţinut locul I în cadrul emisiunii. Între anii 2001 – 2007 a fost solista trupei Etnic făcând “furori” printre tineri cu piesele: “Sunt o fată frumuşică”, “Zorilor”, “Venin”, “Blestem”. În prezent, Betty Stroe se află sub managementul Attitude Music, având o carieră solo de succes. Discografia lui Betty o găsiţi aici: http://bettystroe.ro/betty-artisti-pentru-evenimente-nuntabotez-biografie/ . Pe 17 aprilie 2010, “fată frumuşică” a muzicii etno, a acordat un amplu interviu EXCLUSIV pentru Prahova site-ului nostru. Betty a crescut “mare” şi nu mai este o puştoaică. Cu timpul, artista etno, a combinat stilul etno cu dance-house, reuşind să cucerească audienţa prin “new style-ul” impus. “Lolă”,” Petrecerea “,” Te iubesc”,” Hora Ielelor” şi “Noaptea Sânzienelor” sunt doar câteva titluri “marca Betty Stroe”, în ultimii ani.
De curând îndrăgita cântăreaţă a lansat singlel-ul „Culori „, piesa făcând furori pe canalul youtube (peste 45.000 de vizualizări) dar şi la televiziunile muzicale sau posturile de radio.
Ocupată cu concertele, invitaţiile la emisiunile tv şi în Săptămâna Mare a Paştelui Catolic, Betty Stroe a avut deosebită plăcere să acorde site-ului InfoPloiestiCity un flash-interviu, în premieră pentru un site din Prahova.
Înainte de a citi ceea ce mai mai face Betty, despre proiectele sale sau unde îşi petrece vacanţele vă recomandăm şi un amplu interviu cu Betty.
http://infoploiesticity.blogspot.ro/2011/03/exclusivinterviu-cu-betty-stroe-despre.html


INFOPLOIESTICITY: Sărut mâna Betty. Ce mai este nou în viaţă şi cariera ta?
BETTY STROE:
" Vă îmbrăţişez dragii mei. În viaţă şi în cariera mea lucrurile merg aşa cum îmi doresc. Am planuri frumoase şi proiecte îndrăzneţe:) "
INFOPLOIESTICITY: Ultimul tău single se numeşte "Culori ". Care sunt culorile tale preferate?
BETTY STROE:
" Am perioade, acum de exemplu îmi place culoarea fuchsia şi ador bejul şi nuanţele de cafeniu."
INFOPLOIESTICITY: Când ai avut ultima oară emoţii?
BETTY STROE:
" Tot timpul am emoţii când intru pe scenă, când prezint o piesă nouă publicului, când filmez, dar şi în viaţa de zi cu zi de exemplu atunci când gătesc:) pentru că uneori iese delicios, dar uneori este dezastru:))))) "
INFOPLOIESTICITY: Cum te menţii în formă?
BETTY STROE:
" Mănânc cât pot de sănătos, evit să cumpăr orice aliment care conţine "e-uri", merg la sală de 2 ori pe săptămână nu pentru a slăbi ci pentru a câştiga masă musculară şi beau multă apă. Am descoperit de curând un suc antioxidant minunat care va fi lansat în România anul acesta şi a cărui imagine sunt."
INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...
BETTY STROE:
" Cutia cu bomboane otrăvite " de Anthony Berkeley şi " Hoţii de Frumuseţe " de Pascal Bruckner. Acestea le-am citit aproximativ în acelaşi timp. Film... nu îmi aduc aminte, săptămâna trecută un film cu extratereştrii:))) "
INFOPLOIESTICITY: Unde îţi petreci vacanţele?
BETTY STROE:
" În mare parte în România, avem o ţară superbă! Am fost de câteva ori în Budapesta dar vreau să ajung şi vara să mă plimb pe Dunăre cu vaporul. În Suedia mai plănuiesc câteva călătorii. Anul acesta vreau să ajung din nou în munţii Apuseni în zona Padiş şi bineînţeles la mare şi poate o vacanţă pe care o plănuim de ceva timp într-o ţară exotică."
INFOPLOIESTICITY: Cu ce artist internaţional ai face un featuring...?
BETTY STROE:
" Ar fi mulţi îmi este greu să nomnalizez."
INFOPLOIESTICITY: Marea sau muntele?
BETTY STROE:
" Marea "
INFOPLOIESTICITY: Betty Stroe dincolo de scenă...
BETTY STROE:
" Normală... sensibilă, glumesc foarte mult, sunt " aeriană uneori."
INFOPLOIESTICITY: Cel mai important premiul de până acum este...?
BETTY STROE:
" Fiecare premiu are un loc special în inima mea. De fiecare sunt mândră şi îmi amintesc cu drag."
INFOPLOIESTICITY: Ce fel de presă citeşte Betty Stroe? On-line sau print ?
BETTY STROE:
" Online."
INFOPLOIESTICITY: Acordaţi o notă pe o scară de la 1 la 10.
BETTY STROE:
" Vouă întotdeauna 10. Mie nu îmi pot acorda, vă las pe voi:) "
INFOPLOIESTICITY: Zâmbet, charismă, modestie, naturaleţe... ai atâtea avantaje. Dar ce dezavantaj consideri că ai?
BETTY STROE:
" Îţi mulţumesc... dar am o grămadă de defecte, ca orice om. Era cântecul acela... "nu sunt perfectă nici nu vreau nici nu pot". Nu cred în perfecţiune şi cred că atât calitatie cât şi defectele ne definesc."
INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru fanii tăi şi cititorii noştri.
BETTY STROE:
" Dragii mei am o mulţime de surprize în curând, vă invit pe pagina mea de facebook, vă pup cu drag.
www.facebook.com/bettystroe


N.R. ÎI MULŢUMIM LUI BETTY STROE PENTRU TIMPUL ACORDAT ŞI PENTRU COLABORAREA SA CU SITE-UL NOSTRU.
RĂMÂI PE INFOPLOIESTICITY, ATTITUDE MUSIC ŞI BETTY STROE.RO PENTRU A AFLA NOUTĂŢI DESPRE BETTY STROE.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *