4.01.2015

EXCLUSIV ! INTERVIU CU CRISTINA MANOLACHE ( dansatoare in trupa Freedom Ploiesti ) " Îndrăzneaţă, deşteaptă şi prietenoasă."


Cristina Manolache este una dintre cele mai mici membre ale trupei Freedom Ploieşti (trupă coordonată de cunoscută coregrafă Iulia Jalbă).
Cristina s-a născut pe 26 mai 2004, este elevă la Şcoala Gimnazială " Prof. Dinu Mihai Dan din localitatea Tomşani (Prahova) şi face parte din trupa Freedom de aproximativ 3 ani şi 6 luni.
Prima sa pasiune este dansul (pasiune descoperită de când este în trupă Iuliei Jalbă), apoi muzica şi să citească.
De când este în trupă Freedom, sub "aripa protectoare " a Iuliei Jalbă a învăţat multe stiluri de dans, participând cu trupa Freedom la mai multe concursuri de dans.
Cristina a câştigat multe premii cu trupa, la şcoală, dar şi la Olimpiadele de limba romană şi matematică.
Visul ei este să devină coregraf sau doctoriţă.
În puţinul ei timp liber, Cristina a avut deosebita onoare să ne acorde (în premieră) un interviu on-line.


Ce a urmat...?


INFOPLOIESTICITY: Bună. 3 cuvinte despre Cristina Manolache...:


CRISTINA MANOLACHE:
" Bună. Îndrăzneaţă, deşteaptă şi prietenoasă."

 
INFOPLOIESTICITY: Cel mai frumos/penibil moment de până acum este...?


CRISTINA MANOLACHE:
" Cel mai penibil moment de până acum a fost la Ploieşti Shopping City, într-o duminică când aveam spectacol. Acolo am alunecat pe tocuri şi am căzut pe scenă. Mă pierdusem şi nu mai ştiam coregrafia. Iar cel mai frumos moment a fost când trupa noastră a câştigat trofeul pe şcoală ".

 
INFOPLOIESTICITY: Când ai avut pentru prima/ultimă oară emoţii?


CRISTINA MANOLACHE:
" Ultima oară când am avut emoţii a fost la o activitate pentru Mihai Eminescu unde a trebuit să recit o poezie."

 
INFOPLOIESTICITY: Ce faci în timpul liber?


CRISTINA MANOLACHE:
" Mă plimb cu prietenii, mă relaxez, repetiţii..."

 
INFOPLOIESTICITY: Cum a fost prima oară în trupă Freedom?


CRISTINA MANOLACHE:
" Mi-a fost rău, dar pe urmă am descoperit pasiunea pentru dans."

 
INFOPLOIESTICITY: Cristina Manolache dincolo de scenă...


CRISTINA MANOLACHE:
" Învăţ, stau cu prietenii, cu familia, mai exersez coregrafiile.."

 
INFOPLOIESTICITY: Ce vrei să devii când vei termina şcoala/facultatea?


CRISTINA MANOLACHE:
" Momentan, doctoriţă cu hobby-ul de coregrafă. "

 
INFOPLOIESTICITY: Cel mai important premiu de până acum...:


CRISTINA MANOLACHE:
" Nu am unul chiar aşa de important ".

 
INFOPLOIESTICITY: Cum te menţii în formă?


CRISTINA MANOLACHE:
" Făcând sport, mâncând sănătos."

 
INFOPLOIESTICITY: De ce trupa Freedom?


CRISTINA MANOLACHE:
" Deoarece aici am evoluat în dans timp de 3 ani şi jumătate de când s-a înfiinţat şi aici am prietenii mei unde suntem ca o familie. "

 
INFOPLOIESTICITY: Cat timp dedici dansului pe zi?


CRISTINA MANOLACHE:
" Depinde de cât timp am liber. De obicei minim o oră."

 
INFOPLOIESTICITY: Şcoală, repetiţii, evenimente... Mai ai timp de "copilărie "?


CRISTINA MANOLACHE:
" Încerc să-mi fac timp pentru toate. "

 
INFOPLOIESTICITY: Ce nu uiţi niciodată acasă?


CRISTINA MANOLACHE:
" Banii! "

 
INFOPLOIESTICITY: Ce dorinţă ai vrea să-ţi îndeplinească " peştişorul de aur "?


CRISTINA MANOLACHE:
" Să iau note bune la şcoală. "

 
INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10.


CRISTINA MANOLACHE:
 " E alegerea celorlalţi."

 
INFOPLOIESTICITY: Pune-ţi o singură întrebare...


CRISTINA MANOLACHE:
" Ce o să fac în vara asta? "

 
INFOPLOIESTICITY: Ultimul film văzut/ultima carte citită...


CRISTINA MANOLACHE:
" Ultimul film văzut a fost "The Hobbit - The Battle of The Five Armies". Şi "Spider Wick" a fost ultima carte citită. "

 
INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru fanii trupei Freedom, prietenii tăi şi cititorii noştri.

 
CRISTINA MANOLACHE:
" Să-şi urmeze visele şi să ne urmărească trupă de dans (n.r. Freedom Ploieşti) atât pe pagina noastră de facebook
(www.facebook.com/pages/Freedom-Ploiesti), cât şi la evenimente. "


ÎI MULŢUMIM CRISTINEI MANOLACHE PENTRU TIMPUL ACORDAT ŞI ÎI URĂM MULT SUCCES ATÂT LA ŞCOALĂ CÂT ŞI CU TRUPA FREEDOM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *