4.19.2015

EXCLUSIV !!! INTERVIU (on-line ) MIHAELA DUMITRAN ( coregrafa trupei Elite Cabaret )." Spontană, pozitivă şi perseverenta. "

Adina-Mihaela Dumitran, are 24 de ani şi este printre cele mai cunoscute instructoare de dans din Prahova. Mihaela este în zodia vărsător şi locuieşte în oraşul Vălenii de Munte. Tânăra instructoare este absolventă a Facultăţii de Litere şi Ştiinţe, (engleză - franceză), iar în prezent este studentă la Master (Concepte şi Strategii de Comunicare Interculturală), UPG, Ploieşti." Mă consider o persoană sinceră, spontană, perseverenţă şi nonconformistă.. şi totodată un bun prieten ". Pasiunile tinerei dansatoare sunt: lectură, muzica, sportul, filmele. Printre cele mai importante premii ale domnişoarei Mihaela putem sublinia: - 17 diplome Locul 1, (secţiile de dans modern, dans de caracter, dans sportiv, jazz/show revue, majorete, fantezie coregrafică, folclor stilizat, în cadrul Concursurilor judeţene, interjudeţene şi interzonale: "Copilărie în pas de dans" (Băicoi), "În paşi de dans" (Aluniş), "În paşi de dans Vâlcăneşti"). - 5 diplome Locul al 2-lea, (secţiile de dans modern, dans sportiv, folclor stilizat, dans de caracter). - 4 diplome LocuL al 3 - lea (secţiile folclor stilizat, majorete, dans modern). - 2 Menţiuni (secţiile folclor stilizat şi dans de caracter). - 3 diplome de participare în cadrul Festivalurilor: Bucuriile Toamnei-Vărbilău, Festivalul Folcloric Sfânta Maria Mică şi Festivalul din Ceptura. - 3 diplome de merit în calitate de instructor de dans (Aluniş, Băicoi) şi 1 diplomă de merit pentru realizarea spectacolului cu ocazia închiderii "Taberei de Iniţiere în Artele Plastice".
Mai multe detalii despre Mihaela Dumitran aici: http://infoploiesticity.blogspot.ro/2015/03/adina-mihaela-dumitran-una-dintre-cele.html


INFOPLOIESTICITY: Bună. Mihaela Dumitran în 3 cuvinte... 

MIHAELA DUMITRAN:
Spontană, pozitivă şi perseverenta.

INFOPLOIESTICITY: De ce dans?

MIHAELA DUMITRAN:
Dansul pentru mine reprezintă o artă pe care sufletul meu încearcă să îl exprime în toate modurile posibile, forţându-i limitele. Este mai mult decât o pasiune, îmi redă o energie pozitivă pe care la rândul meu o transmit mai departe. Dansând mă încarc pozitiv şi îmi alung gândurile care mă apasă.

INFOPLOIESTICITY: Ce face Mihaela Dumitran în timpul liber?

MIHAELA DUMITRAN:
Când nu dansez sau nu repet cu trupa, îmi place să citesc romane de dragoste, să fac gym (n.r. gimnastică) în casă, să ascult muzică (ai rămâne mirat dacă ai ştii ce muzică ascult), să îmi petrec timp cu prietenele, cu familia, să merg la karaoke, să gătesc, să mă uit la filme şi să mă bucur de natură.

INFOPLOIESTICITY: Carismă, zâmbet, naturaleţe (calităţi)... ce defecte consideri că ai?

MIHAELA DUMITRAN:
După cum afirmă şi prietenele mele, de cele mai multe ori sunt încăpăţânată şi am un ochi " critic " mai ales când lucrez la un proiect şi vreau ca rezultatul să fie impecabil.

INFOPLOIESTICITY: Cu ce trupă sau artist în vogă ai dansa?

MIHAELA DUMITRAN:
Admir mai mulţi artişti din România (Delia, Andreea Bălan, Andreea Bănica) dar mi-ar plăcea să am norocul de a o vedea live pe Christina Aguilera <3.

INFOPLOIESTICITY: Cel mai frumos/penibil moment de la un spectacol...

MIHAELA DUMITRAN:
Mereu am parte de momente frumoase, aplauzele, chipul oamenilor care trăiesc emoţia dansului.. nu-mi amintesc să fi avut un moment penibil încât să rămână întipărit în memorie. Am avut parte de un mic accident la un eveniment, în timpului coregrafiei s-a întâmplat să îmi sară genunchiul, dar am continuat fără să arăt publicului că ceva este neregulă.

INFOPLOIESTICITY: Ipotetic vorbind... ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii?

MIHAELA DUMITRAN:
Nu m-am gândit niciodată la clipa asta, cred că nimeni nu îşi plănuieşte ce va face în acel moment, în schimb aş vrea să am alături oamenii dragi sufletului meu.

INFOPLOIESTICITY: Cum te menţii în formă?

MIHAELA DUMITRAN:
Dansul mă ajută, exerciţiile fizice şi totodată încerc să mănânc sănătos, să reduc alimentele nocive. Evident energia pozitivă pe care o eman are şi ea un rol important.

INFOPLOIESTICITY: Când ai avut pentru prima oară emoţii?

MIHAELA DUMITRAN:
Cred că prima dată când am avut emoţii s s-a întâmplat, atunci când m-am îndrăgostit:))

INFOPLOIESTICITY: Ce ţi-ai dorit să te faci când ai fost mică?

MIHAELA DUMITRAN:
În copilărie mă vedeam cântăreaţă, îmi doream o viaţă de artistă:)

INFOPLOIESTICITY: Ce dorinţă ţi-ar îndeplini "peştişorul de aur "?

MIHAELA DUMITRAN:
Mi-aş dori să nu mai existe răutate în lume iar oamenii să preţuiască viaţa şi timpul.

INFOPLOIESTICITY: Ce notă ţi-ai acorda pe o scară de la 1 la 10...

MIHAELA DUMITRAN:
Îmi place să mă reinventez, am evoluat destul de mult în ultimii ani iar notele nu mi le pot acorda singură, cei din jur sunt liberi să aprecieze sau nu acest lucru:)

INFOPLOIESTICITY: Unde te vezi peste 30 de ani?

MIHAELA DUMITRAN:
Peste 30 de ani voi fi o bunică fericită!

INFOPLOIESTICITY: Ce nu uiţi niciodată acasă...?

MIHAELA DUMITRAN:
Ce nu uită majoritatea oamenilor.. telefonul!

INFOPLOIESTICITY: Ultimul film văzut/ultima carte citită...

MIHAELA DUMITRAN:
Ultimul film văzut este iar ultima carte citită este "Secretele Medicinei Chineze", Henry B. Lin pe care o recomand cu încredere tuturor oamenilor care îşi doresc o schimbare în ceea ce priveşte stilul de viaţă!

INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru fanii trupei Elite Cabaret, prahoveni şi cititorii noştri.

MIHAELA DUMITRAN:
Ne puteţi găsi pe pagina de facebook : www.facebook.com/trupaelitecabaret

Celor care ne urmăresc, totodată şi cititorilor InfoPloiestiCity le dorim o primăvară cât mai frumoasă, să iubească viaţa şi să danseze oricând vor să se încarce cu energie. Vă pupăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *