5.05.2015

Ştefania Pantaia, tânăra care vrea să facă carieră în tenisul prahovean.

Pantaia Ştefania are 12 ani este născută la Ploieşti şi elevă în clasa a 5 a, la Colegiul Naţional " I.L. Caragiale " Ploieşti.
Practică tenisul la C.S.S.  Ploieşti şi este eleva domnilor profesori, Dinu Vulpescu şi   Petcu Alexandru.
" Îmi place tenisul deoarece e un sport are mă face să mă simt bine. Îmi place să petrec timp cu prietenii şi să joc tenis.La mine familia e pe primul loc. Joc multe turnee. Am avut turneu la Bucureşti, Ploieşti (oraşul meu natal), Buzău, Câmpina şi alte oraşe." ne-a declarat tânăra sportivă.
Acum joacă la categoria de 14 ani.La vârsta de 10 ani a ocupat locul 14 iar recent a fost pe locul 25, la nivel naţional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *