7.31.2015

Interviu cu Madalina Iba (voluntar în Campania 1 Leu.org). " " Emoţii am mereu, chiar şi acum când scriu aceste rânduri, chiar şi când scriu pe blog sau mă întâlnesc cu oamenii minunaţi care îşi răpesc din timpul lor ca să ne ajute să împlinim un vis. "

Madalina Iba este o tânără sociabilă, zâmbitoare şi optimistă.
Despre Madalina putem spune că este unul dintre tinere talente din Prahova.

Madalina Iba a absolvit Colegiul " Alexandru Ioan Cuza " Ploieşti (1996 -2000) şi cursurile " Universităţii Petrol - Gaze " Ploieşti (2000 - 2004), obţinând diploma de licenţă în economie, turism şi servicii.
Madalina deţine o vastă experienţă în PR, sales, marketing şi voluntariat.
Madalina Iba a practicat şi baschetul (10 ani), fiind şi arbitră (10 ani), arbitrând chiar şi în Estonia (un sezon), în prima divizie feminină şi nu numai...
Frumoasă, foarte inteligentă şi naturală, Madalina este din mai 2015 voluntar coordonator pentru Prahova al campaniei 1 Leu.org, proiect - campanie care îşi doreşte să construiască primul centru medical independent de oncologie şi hematologie pediatrică din România.

Mai multe despre Madalina aici:

http://infoploiesticity.blogspot.ro/2015/07/madalina-iba-voluntar-in-cadrul.html


Deşi este ocupată aproape tot timpul , Madalina a avut plăcerea să acorde pentru InfoPloiestiCity un interviu (on-line) .

INFOPLOIESTICITY: Sărut mâna Madalina. 3 cuvinte care te descriu cel mai bine...?

Madalina Iba:
" Cred că fiecărui om îi este greu să îşi facă un autoportret, dar haide că încerc. Pozitivă, inteligentă şi zâmbitoare. " 

INFOPLOIESTICITY: Cel mai frumos/penibil moment de până acum...

Madalina Iba:
" Am trăit foarte multe momente frumoase. Cred că totuşi cel mai plin de emoţii a fost acela când mi-am ţinut pentru prima dată în braţe nepoata, Victoria! Penibil? Dacă mă întrebai acum zece ani, poate că mi-aş fi amintit, dar chiar nu ţin minte ceva mai recent. "

INFOPLOIESTICITY: De ce voluntariat?

Madalina Iba:
" De ce nu? Pentru că sunt o norocoasă! În primul rând sunt sănătoasă, fizic cel puţin :), în al doilea rând, consider că ceea ce lăsăm în urmă este mult mai important decât ceea ce strângem cât timp trăim! Este important să fim conştienţi de ceea ce avem şi ceea ce putem oferi, nu că trebuie ci pentru că aşa ne îndeamnă sufletul. " 

INFOPLOIESTICITY: Când ai avut prima/ultima oară emoţii?

Madalina Iba:
 " Emoţii am mereu, chiar şi acum când scriu aceste rânduri, chiar şi când scriu pe blog sau mă întâlnesc cu oamenii minunaţi care îşi răpesc din timpul lor ca să ne ajute să împlinim un vis. Fără emoţie nu am avea cum să existăm, nu într-un mod armonios, cel puţin. " 

INFOPLOIESTICITY: Ce face Madalina Iba în timpul liber?

Madalina Iba:
" Hai că parcă ţin minte că aş avea şi aşa ceva :). Călătoresc cât de mult pot, asta când vine vorba de concediu. După serviciu mă ocup de câinele meu, Oreo şi practic foarte mult sport! "

INFOPLOIESTICITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

Madalina Iba:
 " Minciuna şi ignoranţa, care de obicei merg mână în mână! "

INFOPLOIESTICITY: Unde te-ai vedea peste 30 de ani?

Madalina Iba:
" Nu ştiu. Nu mă gândesc şi nu îmi planific mai mult decât trebuie. Sper doar să fiu sănătoasă, atât eu cât şi cei dragi mie, în rest nu prea mă interesează. " 

INFOPLOIESTICITY: Despre 1Leu.org... Pentru cei care nu cunosc acest proiect, ce înseamnă?

Madalina Iba:
" De unde şi până când nebunia cu 1 Leu? Anul trecut, prin intermediul Color run, am ajuns să îl cunosc pe Alex Zamfir, omul din spatele acestui proiect, unul din ei, ca să nu se supere :). Am fost la Bucureşti ca să alerg pentru un băieţel care avea probleme de sănătate  şi să donez, evident! Pe loc mi-am dat seama că e treabă serioasă, că banii ajung unde trebuie şi că nu este ceva făcut pentru că unii şi alţii să îţi tragă beneficii. După acel moment au mai urmat şi altele. Eu am încercat să mă implic de la distantă. Chiar un prieten îmi spunea, mai Mădă, cred că ar trebui să îşi faci o fundaţie. Alex mi-a luat-o înainte  şi bine a făcut. Asociaţia 1 leu îşi doreşte să construiască de la zero primul spital de oncologie şi hematologie pediatrică din România. M-am alăturat unei alergări care a avut loc în luna Aprilie la Bucureşti. I-am propus lui Alex să mă ocup să organizez o astfel de alergare şi la Ploieşti, iar din luna Mai am dat drumul la treabă! Am ales să mă dedic acestei cauze pentru că ştiu, simt, că împreună oamenii pot schimba ceva, în bine şi pentru că am încredere că vom reuşi să construim acest spital de care atâţia copii au nevoie. Pentru cei ce vor să afle mai multe detalii îi îndemn să intre pe site www.1leu.org sau să ne caute pe Facebook! " 

INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...

Madalina Iba:
" Ultima carte citită - Dincolo de cortină, Gabriela Hornoiu, cuvintele sunt de prisos! 
Ultimul film văzut - nici nu mai ţin minte, oricum ceva la cinema, insipid şi incolor. " 

INFOPLOIESTICITY: Ipotetic vorbind... Ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii?

Madalina Iba:
" Aş încerca să îmi strâng toţi oamenii dragi aproape şi aş da o super, mega petrecere! "

INFOPLOIESTICITY: Ce dorinţă ai vrea să-ţi îndeplinească " Peştişorul de aur "?

Madalina Iba:
" Eu nu am nevoie de nimic, chiar am de toate! Sănătate să ne dea tuturor, fără ea chiar nu se poate, indiferent! "

INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...

Madalina Iba:
" Asta cu laudă de sine nu îmi place prea tare, dar hai, fie. Să zicem un opt, mai am de învăţat multe lecţii. " 

INFOPLOIESTICITY: Unde îţi place să-ţi petreci vacanţele?

Madalina Iba:
" În fiecare an încerc să ajung într-un loc în care nu am mai fost niciodată. În rest, merg la prieteni în vizită, că nici acasă nu îmi place :) " 

INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii InfoPloiestiCity.

Madalina Iba .
" Mult zâmbet şi voie bună, ajută, veţi vedea! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *