10.29.2015

Flash interviu MIHAELA DUMITRAN (coordonator coregraf trupa Elite Cabaret, iniţiatoarea şcolii de dans Elite Dance)." Mă consider o persoană sinceră, spontană, perseverenţă şi nonconformistă.. şi totodată un bun prieten. ".

Adina-Mihaela Dumitran, are 24 de ani şi este printre cele mai cunoscute instructoare de dans din Prahova.
Mihaela este în zodia vărsător şi locuieşte în oraşul Vălenii de Munte.
 Tânăra instructoare este absolventă a Facultăţii de Litere şi Ştiinţe, (Engleză-franceză), iar în prezent este studentă la Master (Concepte şi Strategii de Comunicare Interculturală), UPG, Ploieşti.
" Mă consider o persoană sinceră, spontană, perseverenţă şi nonconformistă.. şi totodată un bun prieten. ".
Ca pasiuni: Lectură, Muzica, Sportul, Filmele dar cea mai de suflet va rămâne DANSUL.
Printre cele mai importante premii ale domnişoarei Mihaela putem sublinia:
- 17 diplome Locul 1, (secţiile de dans modern, dans de caracter, dans sportiv, jazz/show revue, majorete, fantezie coregrafică, folclor stilizat, în cadrul Concursurilor judeţene, interjudeţene şi interzonale: "Copilărie în pas de dans" (Băicoi), "În paşi de dans" (Aluniş), "În paşi de dans Vâlcăneşti").
- 5 diplome Locul al 2-lea, (secţiile de dans modern, dans sportiv, folclor stilizat, dans de caracter).
- 4 diplome LocuL al 3 - lea (secţiile folclor stilizat, majorete, dans modern).
- 2 Menţiuni (secţiile folclor stilizat şi dans de caracter).
- 3 diplome de participare în cadrul Festivalurilor: Bucuriile Toamnei-Vărbilău, Festivalul Folcloric Sfânta Maria Mică şi Festivalul din Ceptura.
- 3 diplome de merit în calitate de instructor de dans (Aluniş, Băicoi) şi 1 diplomă de merit pentru realizarea spectacolului cu ocazia închiderii "Taberei de Iniţiere în Artele Plastice".
TOATE PREMIILE SUNT OBŢINUTE ÎN CALITATE DE INSTRUCTOR DE DANS!
În acelaşi timp, a practicat şi voluntariatul: despre care poate spune " că schimbă orice om această experienţă ".
Mihaela Dumitran deţine şi:
- Certificat de voluntariat S.N.A.C;
- Certificat de voluntariat Special Olympics România;
- Certificat de voluntariat - Cupa Prieteniei (Şcoală Specială Vălenii de Munte, durată 4 ani).
A reuşit să se împartă între şcoală şi dans cu succes, având şi sprijinul familiei, în special al mamei care a susţinut-o şi ia dat puterea să treacă peste orice.
Activitatea Mihaelei în ultimii 2-3 ani referitor la partea artistică este:

- Participare în calitate de jurat la primele 2 ediţii ale Concursului de dans " Winmarkt Dance Contest, Ploieşti " (n.r. unul dintre partenerii media ai Concursului a fost InfoPloiestiCity).
- Membră a trupei de Cabaret " Fabis Dancers " (Vălenii de Munte).
- Colaborare cu Sandel Bălan (tatăl Andreei Bălan).
- Back-up Dancer pentru Cezara Liebe (Moldova), în prezent pentru Leya D. (Denisa Anghelache).
- Colaborare cu " Familia Favorit " de la postul Favorit TV.
- Dancer/Manager Coregraf " Elite Cabaret " - proiect de mult timp dorit şi pus în practică alături de colega şi prietena mea Tudor Ioana.
Planurile de viitor sunt:
" Elite Cabaret, proiectul cu Leya D., care sunt deja ştiute, restul lucrurilor pe care mi le doresc în viitorul apropiat mai întâi le pun în practică şi apoi ies cu ele la lumină " a spus în încheiere tânăra Mihaela Dumitran.

Sâmbăta, 31 octombrie 2015, Mihaela Dumitran îşi va deschide şcoala de dans Elite Dance.

Deşi este ocupată cu multe evenimente şi deschiderea şcolii, Mihaela Dumitran a avut deosebită plăcere şi a găsit timpul necesar pentru un flash interviu.

Un flash interviu inedit şi plin de naturaleţe aşa cum îi stă bine lui Miky (Mihaela Dumitran).

INFOPLOIESTICITY: Bună. Ce mai face Mihaela Dumitran?

MIHAELA DUMITRAN:
" Bună Gabi, sunt prinsă cu organizarea petrecerii de Halloween, ce va avea loc pe 31 octombrie, începând cu orele 16.00, în incinta West Mall. Desigur, acest eveniment are ca scop inaugurarea şcolii mele de dans modern - Elite Dance, proiect la care lucrez de mult timp şi pe care mi l-am dorit încă de când eram mică. După cum ştii sunt perfecţionistă şi vreau să decurgă totul bine. "

INFOPLOIESTICITY: Împreună cu trupa ta, ai participat de curând (n.r. 20 octombrie 2015) la spectacolul Aniversar " 5 ANI- INFO PLOIEŞTI CITY ". Cum a fost atmosfera?

MIHAELA DUMITRAN:
" La mulţi ani încă o dată şi felicitări pentru show-ul creat. Ştiu ce înseamnă să te ocupi de un eveniment, câtă răbdare şi muncă presupune acest lucru. M-am simţit extraordinar alături de colegele mele: Ruxy, Alexa şi Oana iar invitaţii au fost pe măsură, pe care ţin să îî felicit."

INFOPLOIESTICITY: Ce fel de spectacole oferă Elite Cabaret?

MIHAELA DUMITRAN:
" Trupă de dans Elite Cabaret pune la dispoziţie o gamă variată de momente coregrafice atât pentru evenimente private (nuntă, botez, petreceri de firmă) cât şi pentru concerte."

INFOPLOIESTICITY: Ce ai face într-o lume paralelă?

MIHAELA DUMITRAN:
" Uneori am senzaţia că mă aflu într-o lume paralelă pentru că sunt cu capul în nori de cele mai multe ori dar revin atunci când trebuie .:))) " 

INFOPLOIESTICITY: Repetiţii, spectacole, evenimente... mai ai timp şi de tine?

MIHAELA DUMITRAN:
" Într-adevăr activitatea de dans îmi ocupă mai tot timpul. Des sunt întrebată despre viaţa personală şi dacă am timp pentru mine. Viaţa personală este acolo închisă bine şi este ok. Cât despre timpul acordat mie pot afirma că în prezent îmi fac timp pentru familie, prieteni cât reuşesc şi în momentele de relaxare profit la maxim .:))) " 

INFOPLOIESTICITY: Ce vis vrei să ţi-se îndeplinească?

MIHAELA DUMITRAN:
" Când aveam 10 ani, dansam în faţa televizorului şi visam să dansez pe scenă alături de artişti, să simt nebunia, să transmit celorlalţi ce simt eu când dansez, visam să am şcoala mea de dans...
Acum, visul meu e aproape împlinit... Puţine persoane au crezut în mine dar vorba unei prietene - " Dacă ei nu cred în propriul vis, de ce ar crede cineva în al tău! ". Mereu am avut încredere în mine şi asta mi-a dat putere să înfrâng orice obstacol."

INFOPLOIESTICITY: Ce boacăne ai făcut în copilărie?

MIHAELA DUMITRAN:
" Grea întrebare. Deşi mama afirmă că am fost un copil cuminte, eu îmi aduc aminte că făceam numai trăsnăi. Sunt multe la număr. Dar de câteva îmi aduc aminte cu drag:
- Tatăl meu se ocupa de părul meu lung şi blond. Îl pieptăna zilnic şi îl aranja. Într-o zi era rândul lui să aibă grijă de mine şi într-un moment de neatenţie, am vărsat oja roşie a mamei pe hăinuţă. Panicat şi speriat, tata a crezut că m-am tăiat. Uşurat că nu s-a întâmplat nimic, m-a pedepsit - mama m-a găsit seara tunsă cheală:)) Scuza tatei a fost că semăn cu Celine Dione.
- Pentru că părinţii mei lucrau, uneori bunicii aveau grijă de mine. Uneori erau nevoiţi să mă poarte şi la jobul lor. Bunicii lucrau la o sondă şi cum eram un copil rebel niciodată nu stăteam într-un loc. O dată am furat o cască a unui inginer şi m-am plimbat deranjând pe toată lumea spunând că sunt ingineră. Le-am arătat chiar şi nişte scheme de dans, ar fi fost în regulă dacă scena nu ar fi fost 6 tuburi de oxigen pe care le-am dărâmat, riscând astfel o explozie.
- Cea mai frecventă boacănă pe care mama o ura din plin şi mereu mă pedepsea: Dansam în ploaie fără încălţăminte cu dres alb şi mereu era nevoită să îmi cumpere alţii pentru că nu le scotea faţa. " 

INFOPLOIESTICITY: Cel mai frumos/penibil moment dintr-un spectacol?

MIHAELA DUMITRAN:
" Sincer, pe cele penibile nu le reţin. Nu îmi încarc memoria cu lucruri care nu îşi au rostul. S-a întâmplat, a trecut... În schimb de cele frumoase mereu îmi aduc aminte. Aplauzele, chipul oamenilor mulţumiţi de show-urile pe care le oferim sunt de nedescris." 

INFOPLOIESTICITY: Sâmbătă (31 octombrie 2015) vei deschide şcoala de dans Elite Dance. Spune-ne pe scurt cărui se adresează această şcoală şi dacă ai emoţii.

MIHAELA DUMITRAN:
" Cursurile de dans modern se adresează copiilor între 5 şi 16 ani. Este vorba de o gamă variată de stiluri de dans: Modern, Contemporan, Street-Dance, Fantezie Coregrafică, Dansuri de Caracter. Orice copil se poate înscrie, pasionat, dornic să înveţe, cu sau fără experienţă, toţi sunt aşteptaţi să ia parte la un proiect de la care vor avea de învăţat, de descoperit şi de câştigat. De asemenea ei vor putea participa la diverse evenimente: concursuri, spectacole, tabere de dans, flash-moburi, apariţii TV şi lista continuă. Cursurile au loc în următoarele zile: Luni, Miercuri şi Vineri în intervalul de ore 18.00-19.30. Copiii vor fi repartizaţi pe grupe în funcţie de vârstă şi de gradul lor de cunoaştere. (Începători, Intermediari etc.)
Emoţii am destule, dar suficient încât să le folosesc constructiv. Mi-am dorit asta din tot sufletul şi acum când sunt aproape de final simt o fericire imensă pe care momentan o ţin în frâu."

INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru fanii trupei Elite Cabaret, prahoveni şi cititorii noştri.

MIHAELA DUMITRAN:
" Dragi cititori, dragi prahoveni vă invit la Halloween Party, sâmbătă, 31 octombrie. De asemenea cei care sunt interesaţi de cursurile de dans mă pot contacta la nr. de ţel.: 0767.412.133. Aveţi încredere în ceea ce doriţi să realizaţi şi indiferent de circumstanţe oferiţi-i sufletului hrana de care are nevoie, iar tot ce se va întâmpla în jurul dvs vă căpăta cu siguranţă armonia de care aveţi nevoie."
Citesc şi vă recomand InfoPloieştiCity.

Pe Mihaela Dumitran o puteţi găsi pe pagina sa de facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009297909584&fref=ts

Sau aici:
https://www.facebook.com/EliteDance3/

https://www.facebook.com/trupaelitecabaret/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *