11.12.2015

Fabio Carstea (re)vine ca un taifun , în peisajul public.

Lipsit mult timp din spaţiul public tânărul Fabio Carstea (fost sportiv, ziarist, artist, etc) îşi va face o revenire de senzaţie în public.
Revoltat de ultimele evenimente politice şi sociale, dar mai ales de tragicul eveniment de la clubul Colectiv Fabio s-a hotărât să facă o "revoluţie " a bunului simţ, atât pe plan local cât şi pe cel naţional.
Întrebat de ce acum şi nu mai devreme, Fabio ne-a declarat următoarele:
 În ultima vreme am fost întrebat dacă prin acţiunile mele încerc să-mi (re)fac intrarea în viaţa publică.
Ba mai mult, zvonacii de servici, m-au poziţionat în diverse tabere. Chiar şi reactivarea ziarului Actualitatea Zilei a fost evident considerată o strategie pentru creşterea capitalului de imagine.
Haideţi să vă lămuresc.
Am zis asta şi o repet: Una dintre pedepsele pentru refuzul de a participa la viaţa politică este aceea că vei ajunge să fii condus de inferiorii tăi.
Iar dacă am ceva să anunţ sunt persoana care spune " verde în faţă " şi îşi asumă răspunderea pentru ceea ce zice.
Mai mult... m-au revoltat unele voci din sintagma ortodoxă, unii preoţi care au fost aroganţi la adresa victimelor de la Colectiv, spunând despre acestea că sunt " satanişti ", deşi cei prezenţi participau la un concert de muzică, ceea ce m-au motivat că în primăvara anului viitor, într-o zi de duminică să merg în faţa Catedralei  din Ploieşti şi să pun la boxe gigant melodia The Day We Die a trupei Goodbye to Gravity, în semn de solidaritate cu toţi fanii muzicii rock şi în memoria celor care au decedat în Colectiv.
Invit toţi fanii rockului din Ploieşti şi iubitorii muzici să mi-se alăture la acel protest, trăgând astfel un semnal de alarmă asupra întregului sistem din România ".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *