7.01.2016

Flash interviu, Diana Uţa. 3 ANI DE DIA FUN, 3 ANI DE SUCCES. “Nu uitaţi să fiţi Oameni ! Fiţi DiaFuni ! “




În primul rând să menţionăm că Diana Uţa este unul dintre cei mai constanţi artişti ploieşteni care colaborează cu Info Ploieşti City.
Cu modestia sa, zâmbetul său şi naturaleţea de care dă dovadă, Diana aduce mereu “culoare “în peisajul tinerelor talente din Prahova.
Fără nici o urmă de subiectivism (deşi alţii pe subsemnatul îl acuză, că o promovează prea mult pe Diana Uţa), tânăra artistă a dat mereu dovadă că poate de una singură, fără a fi susţinută.
Despre Diana Uţa şi Dia Fun (trupă să) în următorul interviu.
De remarcat că trupa Dia Fun, a fost mereu alături de proiectele acestui site, fiind fără îndoială un partener de toată încrederea şi una dintre cele mai bune trupe de dans din judeţ.



GABRIEL DIMA: Sărut mâna Diana. Ce mai faci?

DIANA UŢA:

Bună Gabi! Bine fac, mereu fac bine şi lucruri bune:))) alerg, muncesc, nu am o vacanţă propriu-zisă. Am "furat" 4 zile săptămâna trecută şi am petrecut alături de cei dragi câteva clipe mai liniștite.

GABRIEL DIMA: 3 ani de Dia Fun. Cele mai frumoase/penibile momente de până acum...?

DIANA UŢA:

3 ani DiaFuni încheiați! O adevărată poveste cu mii de pagini cu personaje pozitive care trec împreuna atât prin portița fermecată cât şi prin gura balaurului. Au fost multe momente emoționante - primul spectacol din iarnă lui 2013, primul concurs din vara lui 2014, dar şi festivalul național de teatru de revistă din Aprilie 2016. Momente penibile nu găsesc în amintiri, ori le-am şters rapid să nu mă consume inutil, ori refuz să mi le amintesc, ori le-am catalogat pur şi simplu întâmplări care ajută doar experienței noastre comune - ca echipă!

GABRIEL DIMA: De curând am suspendat Campania social-umanitară “Ajută un copil din Ploieşti “. Ce ce amintiri rămâne Diana Uţa şi Dia Fun din această campanie?

DIANA UŢA:

Sunt convinsă că vor urma alte evenimente marca “Gabi Dima “(N.R.marca Info Ploieşti City), la care voi participa împreuna cu cei mici. Mă bucur de şansa oferită pe care am transformat-o în experiența pentru copii, spectacolele de exterior sunt altfel decât cele de pe scenă acoperită, iar faptul că la fiecare eveniment au învăţat să ofere un gram din "bunul" lor altora... Cred că e cel mai mare câștig, atât pentru ei, dar mai ales pentru mine ca profesor. Sper să nu uite niciodată să fie oameni... Aşa cum au fost alături de campania demarată de tine.

GABRIEL DIMA: Cel mai important trofeu al trupei Dia Fun este...?

DIANA UŢA:

Cel mai important trofeu??? Aici e mai greu puţin, pentru că unele au o valoare emoțională ce depășește cu mult un alt trofeu de la un alt concurs... Şi aici mă refer la:
Premiul 1 - Festivalul Naţional al Teatrelor de Revistă Buşteni edi
ția XXI
Premiu pentru cea mai bună coregrafie
7 premii pentru interpretare teatrală
Vocea feminină a festivalului
Toate premiile ob
ținute pentru piesa "Făt Frumos când era mic" - realizată în mai puţin de 4 luni, doar cu 7 actori, 9 dansatoare şi o singură solistă! Pentru mine asta a însemnat cel mai mult. Îmi doresc la anu' să câștigam Marele Premiu şi Cupa! “

GABRIEL DIMA: Pe scurt palmaresul trupei tale...

DIANA UŢA:

Palmares? Pfuai... 2 etajere lungi de 4metri pline ochi cu diplome, trofee, medalii... multe festivaluri, spectacole umanitare, dar şi concursuri:
Concurs dans Ploieşti -4 premii,
Concurs dans Buşteni - 4 premii,
Concurs teatru Buşteni - 9 premii
Concurs teatru Bucureşti - 3 premii

GABRIEL DIMA: Pentru cei interesaţi ce trebuie să ştie despre Şcoală de actorie şi dans, Dia Fun?

DIANA UŢA:

Școala DiaFun de dans şi actorie îşi ţine orele la Şcoala Grigore Moisil Ploieşti (zona Piaţa Nord), şi uneori la Cercul Militar Ploieşti. Nu am ajutoare, doar eu mă ocup de copii. În urma acestor cursuri vreau să învețe fiecare să fie frumos, să fie altfel, să fie DiaFun! Să învețe să împartă, să învețe ce înseamă muncă în echipă... Prin intermediul acestor cursuri vreau să ofer ceea ce şi eu am primit atâţia ani, la rândul meu, de la două profesoare minunate: Dna Toni şi Dna Zoe (care acum mă privește dintre îngeri şi căreia îi "dedic" anual cel puţin un dans)
Eu încă mai sper că noua genera
ție poate face lucruri frumoase, aşa că mă dedic ei, trup şi suflet, poate reușesc să creionez destine şi să deschid suflete şi uși spre artă.

GABRIEL DIMA: Cel mai emoţionant moment în 3 ani, ai trupei...

DIANA UŢA:

Cel mai emoționant moment... Iar e greu... Am emoții la fiecare întâlnire cu ei, la fiecare reușita a lor, că reușesc să stea în mâini sau să facă șpagatul după 1 an de "chin"... Fiecare moment e emoționant. Dar cel mai Probabil anul trecut când am anunțat că renunţ la DiaFun şi mă mut în Bucureşti, iar copiii au venit cu afișe mari cu inimioare, mesaje, cu lacrimi în ochi, maşina mi-au capitonat-o cu stikere colorate cu mesaje siropoase... Cam ce "păţeşte" Messi acum, dar la o scară mai mică:). M-au atins aşa de tare la inimioară cu sinceritatea lor, că am renunțat destul de repede la "proiectul Bucureşti" şi m-am întors acasă, la DiaFunii mei!

GABRIEL DIMA: Cu ce va veni nou, în toamnă, trupa Dia Fun?

DIANA UŢA:

Din toamnă??! Până atunci noi muncim şi vara! Ţin cursul de vacanţă şi de dans şi de teatru, ne pregătim De acum, să ne fie mai ușor la toamnă, când vreau să participăm la mai multe concursuri cu dansuri noi, dar şi cu o piesă nouă de teatru de revistă!

GABRIEL DIMA: Un mesaj de la Dia Fun pentru prahoveni şi cititorii Info Ploieşti City...

DIANA UŢA:

Mesajul meu e simplu: nu uitaţi să fiţi Oameni! Fiţi DiaFuni!


O zi cu zâmbet,
Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *