7.02.2016

Nico ( Nicoleta Matei ) a lansat videoclipul la piesa “ (Să-mi dai) Motive" .

Miercuri 29 iunie 2016, îndrăgita artistă ploieşteană NICO (Nicoleta Matei) a lansat pe canalul oficial youtube administrat de Cat Music videoclipul melodiei “(Să-mi dai) Motive".
Videoclipul este în regia lui Alex Ceaușu, cu acesta Nico a mai lucrat la piesele "Poate undeva" și "9". Filmările videoclipului au avut loc într-o localitate aflată lângă Bucureşti, împreună cu o echipă profesionistă de dansatori.
Piesa " (Să-mi dai) Motive" este primul single lansat de artistă din Ploieşti, în calitate de co-autor și această va apărea pe următorul album. 
"(Să-mi dai) Motive" este compusă de soţul artistei, Laurențiu Matei respectiv Ovidiu Iordache.
Melodia  are un ton optimist, potrivit pentru acest sezon de vară.
"Foarte multe persoane s-au regăsit în piesa "Clipe", lansată în anul 2014 şi sinceră să fiu mi-am dorit şi eu o continuare a acesteia, am simţit că trebuie să existe o a doua parte a "clipelor". Consider că "Motive" continuă povestea în aceeaşi nuanţă şi sunt sigură că este o alegere foarte bună pentru noul single" declară Nico, pe site-ul său oficial (http://www.nicomusic.ro/)




foto:nicomusic.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *