vineri, 15 iulie 2016

Ploiesti Shopping City isi extinde portofoliul de brand-uri adresate copiilor



Ploiesti Shopping City isi extinde portofoliul de magazine dedicate celor mici si viitorilor parinti prin inaugurarea unui nou spatiu, apartinand brand-ului de produse pentru copii MaBebe.

Noul magazin se deschide in urma unei investitii de 300.000 euro, avand 220 mp si 13 angajati. Prin acest pas, important pentru strategia sa de business, MaBebe are in vedere dublarea cifrei de afaceri, brand-ul planuind, de asemenea, inaugurarea celei de-a treia locatii pana la finalul anului 2017.

 „Ne bucuram ca MaBebe a ales Ploiesti Shopping City pentru a-si deschide cel de-al doilea magazin din oras. In acest fel, ne consolidam segmentul de produse adresate parintilor si copiilor cu ajutorul unui brand care a luat fiinta pentru a oferi tinerelor familii consilierea de care au nevoie la inceput de drum. Avem convingerea ca cei care ne trec pragul se vor bucura de oferta pe care le-o pune la dispozitie MaBebe”, a declarat Marina Trifina, Marketing Manager Ploiesti Shopping City. 

„Deschiderea primului nostru magazin din Ploiesti a fost intampinat cu entuziasm atat de cei mici, cat si de cei mari, motiv pentru care ideea inaugurarii unei noi locatii a venit ca un pas firesc in strategia de dezvoltare a companiei noastre. Ne bucuram de colaborarea pe care am inceput-o cu Ploiesti Shopping City si ne asteptam ca feedback-ul celor care trec pragul centrului comercial sa fie la fel de bun”, a declarat Delia Bicuti, Director General Ma Bebe.

Brand-ul MaBebe a fost infiintat pentru a le oferi tinerelor familii un loc in care sa gaseasca atat servicii de consiliere de specialitate si o gama completa de produse specifice acestei etape de viata, cat si un spatiu special gandit pentru a distra prichindeii in timpul in care parintii lor fac cumparaturi.