8.02.2016

Interviu Cristina Ana Maria Enache . Tanara consilier local se destanuie pentru Info Ploiesti City .

Drăguţă, modestă, zâmbitoare şi... tânăr politician.
Aceasta este domnişoara consilier local Cristina Ana Maria Enache.

Cristina Enache s-a născut la data de 2 februarie 1984, la Ploieşti.
Între 2005-2009 a absolvit cursurile Universităţii “Spiru Haret “Braşov, Facultatea de Management (obţinând diploma de licenţă-economist).
După absolvire, în perioada aprilie 2006 – ianuarie 2014 a fost secretar administrativ şi şef cancelarie – Cabinet Parlamentar (PDL), în perioada august 2010 – martie 2014, asistent director-Director General Adjunct şi Director Achiziţii-logistică la o companie naţională, iar din aprilie 2014 până în prezent Economist – Birou Aprovizionare, la aceeaşi companie.
Din anul 2012 este consilier local.


Deşi timpul nu-i permite, fiind mai mult ocupată cu ceea ce presupune funcţia de consilier local, Cristina Ana Maria Enache, a avut onoarea să acorde pentru Info Ploieşti City, un amplu interviu.

Înainte a citi interviul integral, ţinem să precizăm că acesta nu este plătit, nu este “comandat “şi face parte din “politica editorială Info Ploieşti City “, “politica editorială “care susţine şi promovează tinere talente din Prahova, tineri cu iniţiative, cu pasiuni, etc.
GABRIEL DIMA: Sărut mana Cristina şi mulţumesc . Cum te-ai descrie în doar 3 cuvinte?

CRISTINA ENACHE:
Bună. Îţi mulţumesc şi eu pentru atenţia pe care mi-o acorzi tu şi cititorii tăi, desigur. 3 cuvinte? Ar părea puţine la prima vedere. Păi... ambiţioasă, muncitoare, perseverenţa.

GABRIEL DIMA: La doar 32 de ani ai un cv profesional “bogat “. Care este cheia succesului tău?

CRISTINA ENACHE:
Singurele chei ale succesului valabile pentru toată lumea sunt muncă şi seriozitatea. Acestea două reprezintă cartea de vizită pentru fiecare din noi. În acelaşi timp, îmi place să cred că Dumnezeu mă iubeşte şi este mereu lângă mine.


GABRIEL DIMA: Am vrut să evit subiectul politica, dar nu am cum... De 10 ani eşti în politică. Ce aşteaptă oamenii de la un tânăr politician şi cum vezi tu politică din interiorul ei? (fără a pronunţa nume de partid sau politicieni).

CRISTINA ENACHE:
Cred că aşteptările oamenilor de la politicieni nu sunt foarte mari. Politicianul de azi trebuie să fie “de-al lor”. Să le cunoască problemele şi să încerce să le soluţioneze. Când am mers să vorbesc cu cetăţenii la ultima campanie, o doamnă m-a întrebat “de ce nu vin să vorbească cu oamenii şi consilierii ăia care sunt pe lista acum? Vrem şi noi să vedem unul de-al nostru...”. A fost plăcut să îi văd reacţia când i-am spus că eu sunt unul din aceia. Şi mai plăcut a fost când am revenit să vorbesc cu dânsa după alegeri.
Cum văd politică din interior? Depinde din ce unghi priveşti sau care parte a paharului. Sunt şi momente dificile în care îţi vine să renunţi, dar pentru astfel de momente există prietenii care îţi amintesc scopul pentru care ai intrat în politică.


GABRIEL DIMA: Cel mai frumos/penibil moment de până acum...

CRISTINA ENACHE:
Momente penibile? Nu ştiu. Nu le dau atenţie, le transform rapid într-o glumă.
Cele mai frumoase momente? Toate sunt frumoase, dar cred că cel mai mult mă bucura momentele în care pot ajuta pe cineva.


GABRIEL DIMA: Vacanţă preferată...

CRISTINA ENACHE:
Ideea de vacanţă, în sine, este preferata mea.


GABRIEL DIMA: Nu contează din partea cărui partid politic eşti consilier... Ce poate face Cristina Enache pentru Ploieşti?

CRISTINA ENACHE:
Cristina Enache poate face pentru Ploieşti orice, în limita competentelor pe care i le conferă prevederile legale, la fel ca oricare din colegii consilieri. Totul este să îţi doreşti să realizezi ceva iar colegii din celelalte partide să fie la fel de conştienţi că şi tine de faptul că reprezintă cetăţenii, nu pe sine.
Chiar în una din emisiunile la care am participat, am fost întrebată cum cred că se vor realiza proiectele din programul nostru, neavând majoritate în Consiliul Local. Ei bine, pentru mine asta reprezintă o provocare. Niciodată nu-mi încep activitatea gândindu-mă la obstacolele pe care le pot întâlni, de aceea sunt convinsă că vom realiza ce ne-am propus.


GABRIEL DIMA: Ce faci în timpul liber?

CRISTINA ENACHE:
Trebuie să recunosc că nu am prea mult timp liber la dispoziţie. Am un loc de muncă, sunt consilier local şi timpul meu liber îl dedic activităţilor de familie. Chiar dacă nu sunt căsătorită am şi eu o listă de responsabilităţi în familie.
Îmi plac cărţile de dezvoltare personală şi când am ocazia, citesc.


GABRIEL DIMA: Unde te-ai vedea peste 30 ani?

CRISTINA ENACHE:
Peste 30 ani, voi avea 62. Nu ştiu încă... Nu m-am gândit atât de departe. Probabil undeva prin lume, călătorind.


GABRIEL DIMA: Ultima carte citită/ultimul film văzut...

CRISTINA ENACHE:
O carte pentru dezvoltare personală - Calea spre succes - Napoleon Hill.
Pot spune filmul preferat? “Diavolul se îmbracă de la Prada”. Cred că e o poveste despre ambiţie, profesionalism şi care te învaţă că viaţa noastră este suma alegerilor pe care le facem.


GABRIEL DIMA: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

CRISTINA ENACHE:
Minciuna şi răutatea.


GABRIEL DIMA: Modestă, serioasă, sinceră, devotată... Cum poate deţine un politician aceste calităţi?

CRISTINA ENACHE:
Un politician poate avea astfel de calităţi dacă nu-şi uită scopul, acela de a reprezenta cetăţenii, dacă rămâne ancorat în realitate şi dacă evoluţia lui în politica are o bază solidă. Ştim cu toţii exemple de politicieni a căror ascensiune a fost extrem de rapidă. Când se întâmplă asta, în orice domeniu – nu doar cel politic, e uşor “să-ţi pierzi capul”, să uiţi de unde ai plecat şi care este scopul. Când se întâmplă asta, din acel moment eşti în cădere liberă.


GABRIEL DIMA: Ce pasiuni are Cristina Enache?

CRISTINA ENACHE:
Câţiva din apropiaţii mei ar spune că munca este pasiunea mea. Eu zic că îmi plac călătoriile, aş vrea să văd toată lumea. Designul şi stilismul vestimentar, o altă pasiune a mea. Am şi un mic blog în sensul ăsta.


GABRIEL DIMA: Muntele sau marea?

CRISTINA ENACHE:
Marea, clar. Culmea este că nici nu ştiu să înot. Încă... dar îmi oferă o linişte aparte.


GABRIEL DIMA: Acorda-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...

CRISTINA ENACHE:
10? Dacă nu am eu o părere f bună despre mine, cine să aibă? Glumesc... Nu ştiu. Mereu avem câte o lecţie de învăţat iar viaţa ne oferă provocări noi în permanenţă, aşa că suntem într-o permanentă desăvârşire a calităţilor pe care le deţinem.


GABRIEL DIMA: Un mesaj (non-politic) pentru prahoveni şi cititorii Info Ploieşti City.

CRISTINA ENACHE:

Cred că ar fi două mesaje.
Primul este acela de a învăţa să fim mai buni cu noi şi cu cei de lângă noi. Îţi oferă linişte şi îţi umple sufletul.
Al doilea este legat de oraş. Dacă vrem să schimbăm ceva, trebuie să începem cu noi.
Vrei un oraş curat? Începe prin a arunca la coş hârtia, nu pe lângă, nu mai mânca seminţe în locuri publice. Vrei spaţii verzi? Nu mai calcă iarba în picioare şi rupe florile. Vrei un oraş fără câini pe străzi? Sterilizează câinele în loc să abandonezi puii pe stradă.
Suntem învăţaţi să cerem. Dar noi, ce oferim? Hai să ne auto-educam şi să dezvoltăm în noi spiritul civic. Atunci vom trăi într-un oraş de top.


Interviu realizat de Gabriel Dima (owner site – redactor şef Info Ploieşti City).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *