8.20.2016

Patricia Matei si pasiunea sa …muzica .

Patricia Andreea Matei este din Ploieşti, are vârsta de 20 ani şi este îndrăgostită de muzică.
A început să cânte de la o vârstă fragedă, fiind fosta elevă a Colegiului de Arte "Carmen Sylva", Patricia a studiat pianul timp de 8 ani. 
A câştigat nenumărate premii şi trofee printre care:
Locul 2 la concursul de tehnica pianistică "Tânărul Virtuoz" în anul 2006. 
Fiind şi pasionată de teatru, în anul 2007 a obținut locul 1 la "Festivalul de Teatru pentru Copii şi Tineret" în piesa de teatru "Prințesa Mofturoasă", profesor coordonator doamna Antoaneta Trifu.
Locul 1 la Concursul Județean de Muzică, Câmpina. (2007, 2008)
Locul 2 la concursul de interpretare muzică uşoară "Stejarul de aur", Plopeni (2006, 2007)
După o pauză de aproximativ 5 ani, a participat la primul concurs de muzică populară "Trandafirul Prahovean" în 2015, ocupând locul 3.
Pe data 12 august 2016 a cântat la spectacolul umanitar “Ploieştiul alături de Maya “.
“Dansul, în copilărie a însemnat şi el mult, fiind înscrisă la cercul de dans modern al Palatului Copiilor Ploieşti însă am abandonat treptat concentrându-mă numai pe muzică. A urmat o pauză de vreo 5 ani în care am abandonat lumea muzicii cu totul, iar acum, urmez cursurile de canto ale doamnei profesoare Bianca Constantinescu care pe lângă profesoara îmi este şi o adevărată prietena. Datorită ei, mi-am dat seama că pe lângă muzică uşoară, iubesc şi folclorul nostru românesc mai mult decât îmi puteam imagina. Am luat parte la primul meu concurs de folclor şi anume "Trandafirul Prahovean" în 2015, luând locul al 3-lea, loc de care sunt mândră având în vedere că a fost pentru prima oară când am abordat acest gen de muzică. Obiectivul meu este să ajung cât mai sus, să îmi fac o carieră şi să nu las anii să treacă pe lângă mine fără a îmi împlini visul.” a declarat pentru Info Ploieşti City, Patricia Matei. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *