11.14.2016

PNL l-a “transferat “pe Fabio Carstea.



Fostul candidat din partea PRU la Primăria municipiului Ploieşti, Fabio Cârstea după 5 luni în care a fost “observator “al vieţii publice şi politice din municipiul reşedinţa de judeţ, s-a hotărât să se “transfere “la PNL.
Decizia luată în cursul dimineţii de luni, vine şi în urma demisiei lui Donald Constantin din PSD.
Fabio Cârstea nu va veni singur în PNL.
Într-o postare pe profilul său de facebook, fostul candidat la alegerile locale din vara, a spus... “Nu o să vin singur, am alături de mine un număr de peste 600 de oameni. 90 din Ploieşti, restul fiind din alte localităţi ale judeţului.”
„La câteva zile, după alegerile locale din vară, mi-am anunţat retragerea din Partidul România Unită. Cineva trebuia să îşi asume înfrângerea şi, în calitatea mea de candidat la Primăria Municipiului Ploieşti, eram cel mai în măsură să fac asta. În ultimele şase luni am fost doar observator al vieţii publice din urbe. Consider că a venit momentul să mă implic şi am decis să mă alătur echipei Partidului Naţional Liberal. Nu o să vin singur, am alături de mine un număr de peste 600 de oameni. 90 din Ploieşti, restul fiind din alte localităţi ale judeţului. Decizia mea de a adera la polul liberal vine şi datorită faptului că, prietenul meu, Constantin Donald Nicolae a făcut acest pas, în urmă cu câteva zile. În campania pentru locale, am anunţat că, în cazul în care ploieştenii m-ar fi aşezat pe fotoliul primarului, Donald era persoana desemnată de mine pentru a ocupa poziţia de City Manager. Sunt convins că decizia luată acum este o decizie bună. Cred în schimbarea României şi în proiectul lansat de PNL şi sunt convins că alegerile din iarnă o să ne demonstreze că românii vor acelaşi lucru.”, a anunţat pe pagina sa de facebook, Fabio Carstea
Imediat după anunţul făcut i-am solicitat un scurt interviu:


INFO PLOIEŞTI CITY: După atacurile la adresa lui Adrian Dobre cum crezi că vei colabora cu acesta?


FABIO CARSTEA:
Eu nu l-am atacat niciodată pe Adrian Dobre. Am atacat administraţia ploieşteana. Sunt convins că primarul poate să aducă normalitatea în oraş, o normalitate absenţă de o perioadă bună de timp.


INFO PLOIEŞTI CITY: Cum priveşti aceasta campanie electorală?


FABIO CARSTEA:
Nu sunt implicat în mod direct în campanie. Nu candidez. Dar o să pun umărul la campania PNL.


INFO PLOIEŞTI CITY: Te vei implica direct? Vei ieşi pe strada alături de colegi?


FABIO CARSTEA:
Dacă este nevoie de prezenţa mea, fără discuţie îmi voi ajuta colegii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *