luni, 23 ianuarie 2017

Diangi Service ... isi prosteste clientii .RDS/RCS …stie ?( dovada foto ) .

foto:Facebook(DiangiGrup)













Un cititor al site-ului nostru, ne-a contactat cu aproximativ o luna in urma pentru o problema legata de ridicarea (pe nedrept) a garanţiei telefonului sau mobil, de la service-ul Diangi Service (service Allview).

Povestea pe scurt...

In data de 6 iulie 2016, a achiziţionat un telefon mobil marca ALVIEW V2 VIPER X, prin oferta Optim 2 – RDS/RCS (oferta valabila pe durata a 2 ani).
In data de 18 decembrie 2016, mufa telefonului s-a ars si a fost trimis in service.
A 2 a zi, cititorul nostru s-a deplasat la Rds/Rcs (Ofelia-Ploiesti) pentru a trimite telefonul in service.
Reprezentantul RDS/RCS s-a uitat la telefon, apoi a scris un proces verbal de predare - primire la defecţiuni semnalate scrie “Nu mai încarcă, se încinge “, iar la aspect exterior folie fata zgâriată si ciobit in coltul dreapta jos “...

Pe data de 6 ianuarie 2017, cititorul nostru fost sunat de la service-ul Diangi Service (service specializat Allview) si a fost anunţat ca “telefonul dumneavoastră a fost scos din garanţie deoarece are sim-ul rupt si este arsa placa de baza. Reparaţia va costa 540 lei + taxe de transport “... fara nici o explicaţie plauzibila.
Diangi Service nu raspunde la e-mail...
G.D. a solicitat un răspuns prin e-mail pe care nu l-a primit.
A urmat sesizarea la OPC.
In data de 10 ianuarie, cititorul nostru a depus o sesizare la OPC, pentru modul in care cei de la Diangi Service îşi păcălesc clienţii.
Feedback-ul negative pe pagina de socializare.
Diangi Grup (service Allview) a primit mai multe feedback-uri negative de la clienţi pe pagina de facebook a service-ului.
Marketing mincinos?
Pe data de 19 mai 2016, Pe site-ul androidro.ro a fost publicat un comunicat (abject) din partea companiei Diangi Service prin care reprezentanţii Allview România promiteau un telefon la schimb cat al clientului se afla in garanţie.
Comunicatul integral aici:
Comentariile din acest articol sunt... relevante...
Minciuni si arogante pe site-ul Diangi Service.

Satisfacţia clientului este pe primul loc, de aceea:

· Misiune
Misiunea noastră principala























este creşterea si menţinerea satisfacţiei clienţilor si a partenerilor de service, prin oferirea unor servicii premium pentru repararea in garanţie si post garanţie a echipamentelor de telecomunicaţii precum: telefoane mobile, tablete, ceasuri smart, televizoare etc. Oferim servicii de consultanta, suport tehnic si reparaţii pentru echipamentele de telecomunicaţii.

· Viziune
Ne-am propus sa menţinem ca si pana in prezent cele mai ridicate standarde ale serviciilor oferite către partenerii si clienţii sai, menţinea la un nivel ascendent in relaţiile cu consumatorii si furnizorii de echipamente. Diangi Grup îşi propune sa vina in întâmpinarea clienţilor prin oferirea consultantei de specialitate in procesul de alegere a unei soluţii corecte si rapide in procesul de diagnosticare si reparare a echipamentelor.
· Valori
Punem la dispoziţia clienţilor un Call center cu personal dedicat si profesionist ce poate oferi in timp real, informaţii referitoare la echipamentele aflate in service sau eventualele informaţii cu privire la serviciile oferite de către compania noastră.
Concluzie...
Daca doriţi sa va cumpăraţi un telefon mobil Allview si din diferite motive s-a stricat si este in garanţie... riscaţi sa o pierdeţi , dar îl duceţi la un service din Ploiesti (sunt foarte multe).

Daca sunteţi unul dintre “păcăliţii “ service-ului Diangi Grup, ii puteţi contacta aici:
Sau aici:
Telefon 1: 0723 DIANGI (342 644)
Telefon 2: 0749 DIANGI (342 644)
Telefon 3: 0773 DIANGI (342 644)
Telefon 4: 0730 619 238
Telefon 5: 031 428 41 84

Fax: 031 428 41 83

Email: garantie@diangi.ro
            office@diangi.ro
Oricum nu o sa va răspunde nimeni, cel mai indicat mod... sa depuneţi sesizare la OPC...

Cititorul nostru acum este si...... si cu banii luaţi , atât de RDS/RCS cat si de Diangi Service.


Revenim cu răspunsul de la OPC...