1.23.2017

FLASH INTERVIU RADU TEODORESCU (PREŞEDINTE CS DINAMO VICTORIA PLOIEŞTI). “Refresh Ploiestiului. Este un proiect greu dar care prin ambiţie şi o echipă omogena va fi un succes.”




Să realizezi un interviu lui Radu Teodorescu (Preşedinte şi sensei CS Dinamo Victoria Ploieşti) este “dificil “, ştiindu-i calităţile si fiind un OM modest, sufletist şi serios, nu stii ce sa-l intrebi mai intai .
Dincolo de toate acestea, Radu Adrian Teodorescu a acordat un  flash interviu pentru cititorii Info Ploieşti City.
Ce a fost în 2016? Ce va fi anul acesta? În interviul de mai jos...
GABRIEL DIMA: Cum a fost anul 2016 pentru CS Dinamo Victoria Ploieşti şi Radu Teodorescu?
RADU TEODORESCU:
Ce pot spune, a fost un an frumos dar şi greu. Am muncit mult pe plan competiţional împreună cu sportivii mei. A fost greu să schimb din mers disciplina sportivă practicată în sală şi să introduc kickboxul, practic în patru luni am făcut din luptători de Unifight light (judo şi lupte libere) practicanţi de kickbox.
    Am avut curajul nebunesc să intrăm într-o lume nouă cea a kickboxului, o lume dură dar frumoasă. Anul care tocmai a trecut împreună cu câţiva dintre sportivii clubului am participat la trei turnee de kickbox puternice în ţară, două la Ploieşti şi unul la Buzău. Rezultatele au fost bune
Cupa " Ambiţia Madalin"  în aprilie am avut 3 sportivi
- Bogdan Teodorescu în vărsata de 8 ani care a luat medalie de argint
- Liviu Marin în vârstă de 9 ani care a luat medalie de bronz
- Andrei Sandu 18 ani medalie de aur. În finală a câştigat în fata campionului European prin decizie în unanimitate la puncte
Cupa Buzăului -  la kickbox în luna iunie am avut 3 sportivi
- Bogdan Teodorescu în vărsata de 8 ani care a luat medalie de argint
- Liviu Marin în vârstă de 9 ani care a luat medalie de bronz
- Andrei Sandu 18 ani medalie de argint
Cupa de toamnă " Ambiţia Madalin "  am avut 4 sportivi
- Bogdan Teodorescu în vărsata de 8 ani care a luat medalie de bronz
- Liviu Marin în vârstă de 9 ani care a luat medalie de argint
- Cucu Dan George în vărsata de 14 ani care a luat medalie de bronz
- Andrei Sandu 18 ani medalie de argint, în finală a luptat cu dublul campion mondial şi a pierdut la puncte cu 2-1
ŞI competiţia cea mai grea
Cupa Mondială 2016 la kickbox
- Bogdan Teodorescu în vărsata de 8 ani care a luat medalie de bronz
- Liviu Marin în vârstă de 9 ani care a luat medalie de argint
- Andrei Sandu 18 ani medalie de argint.
Alături de noi au fost oameni de sport care ne-au susţinut aşa cum au putut.
Preşedintele Federaţiei Romane de Winter Fight – Unifight, dl. Marius Cată Chitiga şi dl. Adrian Dejanu Preşedintele Federaţiei Romane de Freestyle Kickboxing şi nu în ultimul rând părinţilor care au înţeles, care au avut răbdarea necesară cu noi şi au făcut sacrificii financiare destul de mari.
GABRIEL DIMA: Cu ce gânduri în anul 2017?
RADU TEODORESCU:
 Că orice om am multe gânduri, propuneri de mai bine, de schimbare. O schimbare va fi, nu vreau să vorbesc despre ce va fi şi cum va fi. Am o superstiţie să nu vorbesc deoarece nu se va îndeplini. Aşa că aveţi răbdare şi veţi afla...
GABRIEL DIMA: De curând împreună cu Info Ploieşti City a fost lansat proiectul “Refresh Ploiestiului “. Ce înseamnă acest proiect? Din punctual tău de vedere?
RADU TEODORESCU:
Este un proiect greu dar care prin ambiţie şi o echipă omogena va fi un succes.
GABRIEL DIMA: Ce obiective are CS Dinamo Victoria Ploieşti anul acesta?
RADU TEODORESCU:
Vreau împreună cu sportivii mei cu nouă echipă, deoarece avem luptători noi.
1.       Bogdan Teodorescu 9 ani
2.       Liviu Marin 10 ani
3.       Cucu Dan George 15 ani
4.       Sandu Andrei 19 ani
5.       Mihalache Alberto 20 ani
6.       Davidoiu Răzvan 20 ani
Să aducem cât mai multe medalii de la competiţiile care le avem propuse anul acesta. Sunt în număr de şapte competiţii şi măcar un titlu de campion naţional.
Mai sunt şi altele, dar sunt încă în stadiu de proiecte, şi este mai bine să le luăm pas cu pas.
Dacă toate merg bine voi lucra împreună cu bunul meu prieten Mihai Isop şi echipa lui din... Secret
GABRIEL DIMA: Nu putem ocoli Campania “Ajuta un copil din Ploieşti “.Cu ce amintiri ai rămas după aceasta?
RADU TEODORESCU:
Ce pot spune ... multă lume necăjită . În toată această campanie am văzut multe, am avut unele momente în care am crezut că voi claca, am văzut mulţi copii şi familii fără ajutor, oameni care trăiau la limita supravieţuirii.
Mă bucur că împreună cu echipa pe care am avut-o, împreună cu sponsorii şi alţi oameni de bine am reuşit cât de cât să facem ceva pentru cei nevoiaşi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *