1.22.2017

EXCLUSIV.Interviu cu BOGDAN BARBUS, sportiv la CS DINAMO VICTORIA PLOIEŞTI. “Un antrenament se desfăşoară în primul rând prin respect faţă de antrenori, faţă de colegi şi faţă de sportul pe care îl practicăm. Se pune accent pe lucru în echipă, disciplină, efort şi seriozitate, lucruri esenţiale în lumea sportului.”



Bogdan Barbus are 19 ani,este un baiat deschis,modest si face sport de placere ,nevrand sa participe la competitii .


INFO PLOIEŞTI CITY: Cine eşti, cu ce te ocupi?

Bogdan Barbus:
 Numele meu este Barbus Bogdan, sunt student la Universitatea Petrol şi Gaze din Ploieşti, Facultatea de Ştiinţe Economice.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce pasiuni ai dincolo de activitatea sportivă?

Bogdan Barbus:
În afară de activitatea sportivă îmi place mult să călătoresc, să am parte de experienţe noi, îmi place să conduc, îmi place să învăţ lucruri noi, în special în IT şi ştiinţă, lucruri care mi se par foarte interesante. De asemenea îmi plac multe alte sporturi în special cele de iarnă.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum ai ajuns într-o sală de sport şi de ce ai ales sportul pe care îl practici?

Bogdan Barbus:
M-am decis să practic acest sport considerând că am nevoie de un sport în viaţă care să îmi menţină corpul sănătos, sănătatea fiind cea mai importantă şi pentru că prin acest sport pot învăţa multe lucruri necesare în viaţă.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum se desfăşoară un antrenament?

Bogdan Barbus:
Un antrenament se desfăşoară în primul rând prin respect faţă de antrenori, faţă de colegi şi faţă de sportul pe care îl practicăm. Se pune accent pe lucru în echipă, disciplină, efort şi seriozitate, lucruri esenţiale în lumea sportului.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cel mai fericit moment din viaţa ta?

Bogdan Barbus:
 Nu pot spune cu exactitate care a fost el mai fericit moment din viaţa mea, fiind suficiente, dar unul dintre ele a fost când începusem să fac şcoala de şoferi şi simţeam cum este să conduci o maşină. Lucru după care pentru o vreme tânjeam ca un copil după dulciuri.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ultima carte citită?

Bogdan Barbus:
 Am citit foarte multe cărţi, iar ultima dintre ele se numeşte Rainbow Six scrisă de Tom Clancy, în care se înfiinţează o echipă specializată în combaterea terorismului la nivel global ce are ca nume de cod Rainbow Six.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce faci în timpul liber?

Bogdan Barbus:
 În timpul liber de obicei îmi ajut părinţi cu ce pot, învăţ programare şi alte lucruri, mă distrez, ies în oraş cu prietenii, citesc cărţi.

INFO PLOIEŞTI CITY: Vacanţa preferată?

Bogdan Barbus:
 Vacanţă preferată este de obicei cea care o petrec la munte în aer curat, mai ales iarnă, când mă pot bucura de avantajele iernii la munte dar şi vara e foarte frumos pentru drumeţii.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce planuri de viitor ai?

Bogdan Barbus:
Că planuri de viitor am de gând să mă orientez pe IT, să trec prin toate ramurile IT-ului şi să aleg ce îmi place cel mai mult.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cui îi datorezi succesul tău?

Bogdan Barbus:
 Succesul meu îl pot considera că totalitatea lucrurilor care le-am întreprins până în acest punct nu prea am cui să îi datorez, doar părinţilor mei care m-au susţinut cum au putu să ajung în acest punct. Dar ca model în viaţă în jurul căruia să mă orientez nu mi-am luat pentru că am considerat că e mai bine să fi un model pentru alţii decât invers.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

Bogdan Barbus:
 Nu îmi plac oamenii ce nu respecta anumite lucruri care din punctul meu de vedere definesc omul că fiinţă raţională. În principiu oamenii egoişti care se gândesc doar la ei şi care ar trece peste ceilalţi fără să le pese ce au făcut, doar ca să îşi atingă scopurile şi oamenii care nu realizează că trebuie să convieţuim împreună şi care aleargă disperaţi după valori materiale pe care în final le vor lăsa pe pământ nu le vor lua cu ei la finalul vieţii, de acest tip de oameni îmi pare cel mai rău, care aleargă toată viaţa după bani şi la final unii nici nu realizează că şi-au pierdut timpul fără să se bucure de adevăratele valori în viaţă.

INTERVIU REALIZAT DE RADU TEODORESCU şi GABRIEL DIMA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *