7.17.2024

Codin Maticiuc anunță unde vor ajunge banii strânși la concertul caritabil pentru Spitalul de Pediatrie Ploiești


În urmă cu un an, a fost organizat pe Stadionul „Ilie Oană„ din Ploiești, un concert caritabil pentru a ajuta Spitalul de Pediatrie.
Eveniment la care s-a strâns suma de 85.000 euro, din donații.
 Codin Maticiuc prin Fundația Metropolis și Spitale Publice din Bani Privați a dublat această sumă .
După un an de așteptare, văzând că  Primăria Ploiești nu a făcut nimic concret pentru a utiliza corect această sumă (N.R. Spitalul de Pediatrie aparține de P.M.P.),  Codin Maticiuc a scris astăzi un mesaj pentru ploieșteni.

”Dragă Ploiești,
Fundația Metropolis și #spitalepublicedinbaniprivati îți datorează 170.000 euro. Pe scurt, vara trecută compania MRS o organizat un concert caritabil în urma căruia a strâns 85.000 de euro. Eu am dublat suma și astfel 170.000 de euro așteaptă de un an să intre la Spitalul Pediatric Ploiești.
Spitalul a decis ca acești bani să intre într-o extindere a CPU actual (compartiment primiri urgențe). Am așteptat un an de zile ca managementul să autorizeze această construcție și astăzi vă anunț că am decis sa renovam CPU actual. Nu credem că spitalul va reuși să facă lucrările dorite prea curând și noi vrem să ne separam total de a mai lucra cu ei. Vom face renovările fără să mai depindem de autorizarea noului proiect de extindere (în cadrul căruia era prevăzut CPU) și spitalul nu va fi decât beneficiar ca în majoritatea cazurilor de care ne ocupăm.
Rog toți ploieștenii sa dea share și să anunțe și presa locală cărora le stau la dispoziție pentru informații suplimentare.”

Managerul Spitalului de Pediatrie Ploiești, dr. Anca Miu,a  clarificat situația, printr-o declarație dată la observatorulph.ro

Dr. Anca Miu: ”Am făcut tot ceea ce am putut, respectiv demersurile necesare pentru extinderea UPU. Am obținut toate avizele (apă, electricitate etc.) mai puțin unul: cel de la ISU Prahova. E greu de înțeles cum legislația se tot modifică, e greu de înțeles că nu putem dărâma pereții pentru a respecta anumite distanțe. Este clar mai mult o atitudine birocratică. De aceea nu am reușit să mișc lucrurile timp de un an. Îmi pare rău să aud decizia domnului Maticiuc, dar mai mult de atât nu aveam ce să fac. Am vrut și extindere UPU, dar ne vom rezuma doar la renovare.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *