11.05.2023

FLASH INTERVIU CU BETTY STROE. Am fost incantata sa vad ca ploiestenii stiu versurile piesei “Esti Frumoasa”. Ma bucur ca ne-am intalnit si ca am avut ocazia sa petrecem impreună„

 



BETTY STROE. ”Am fost incantata sa vad ca ploiestenii stiu versurile piesei “Esti Frumoasa”. Ma bucur ca ne-am intalnit si ca am avut ocazia sa petrecem impreună„

Despre BETTY STROE, am tot scris, fiind o artistă apropiată INFO PLOIEȘTI CITY.
După primei ei interviul acordat publicației noastre, acum ...12 ani , îl citești AICI :http://infoploiesticity.blogspot.com/2011/03/exclusivinterviu-cu-betty-stroe-despre.html, BETTY de altfel fiind alături de noi încă de când am împlinit 1 an de online.
După atâta vreme,  simpatica fostă membră a trupei etno Etnic, cu aceeași plăcere și onoare ne-a mai acordat un interviu, mai ales că a cântat recent la Ploiești (pentru prima oară), în cadrul Festivalului „Noi Împreună„, festival dedicat persoanelor cu dizabilități din România.
”Debutul„ fiind posibil publicației noastre și a Casei de Cultură „I.L.Caragiale„ Ploiești.

Așadar...FLASH INTERVIU.
GABI DIMA:Bună.Am intrat în ultimele 2 luni ale anului 2023. Avantajele/dezavantajele acestui an?
BETTY STROE:
Un an plin, din toate punctele de vedere. Multa activitate, multe evenimente. Un an care a trecut , parca, foarte repede.Nu m-am plictisit deloc, am alergat de colo-colo ca o furnicuta. Dar cu spor. Am muncit mult, ceea ce mi-am si dorit. 
G.D.:Ce vei face de sărbători?Ce aștepți la noul an?
B.S.:
De sarbatori ma voi relaxa. O binemeritata perioada de relaxare. Pana foarte aproape de de Craciun, voi munci. Asa ca fix de Craciun o sa fiu acasa. Vreau sa ma uit la seriale si sa mananc fursecuri. Vreau sa stau cu pisicie, Sa gatesc si sa dorm. Asta va fi pentru mine vacanta perfecta de sarbatori.
G..D.:Se va reface trupa Etnic?
B.S.:
Numele in sine nu imi apartine, asa ca din acest punct de vedere nu ma pot pronunta.
In ceea ce priveste insa prietenia pe care o am cu Lori si Maci, asta nu se va schimba niciodata.
 Ne consideram surori. Vorbim des, pastram legatura si sunt cele mai bune prietene ale mele! 
Poate ca intr-o zi vom face cel putin o piesa impreuna. 
Ar fi intr-adevar ceva deosebit pentru noi. Loredana a ramas in zona coregrafiei, are propria scoala de dans: Loredana Dance. Are foarte multe reusite, multe premii, sunt foarte mandra de ea. 
Maci ( Geanina ) este in Franta. Canta alaturi de un band si are foarte multe evenimente.
 A evoluat minunat si sunt onorata ca am putut lucra cu o voce atat de buna.
 Ce sa mai, pentru mine ele sunt cu totul speciale si daca luam in considerare faptul ca noi inainte de a forma o trupa am copilarit impreuna iar dupa ce am parasit trupa, am continuat sa fim cele mai bune prietene, atunci pentru noi trupa a existat si va exista intotdeauna, indiferent de denumire.
 Acum grupul nostru de whatsapp se numeste “sisters”, dar cu siguranta ca daca vom face cateva piese impreuna, vom folosi numele noastre reale, fara complicatii.
G.D.:.Zâmbet și carismă non stop.Deții vreun secret?
B.S.:
De ce sa nu zambim? Eu sunt, de fel, o persoana zambitoare, asa cum stii. 
De multe ori pentru cei din jur un zambet face foarte mult. Asa ca zambesc ori de cate ori am ocazia. Nici un secret. Despre carisma nu stiu, nici daca am, nici cum functioneaza. 
Dar sunt un om vesel. Imi place sa vad oameni zambitori. Da, avem dificultati cu totii, dar un om care stie sa fie recunoscator pentru ce are parca se bucura altfel de viata. Nu vorbesc despre pozitivismul acela prostesc, orb, ci de recunostinta pentru tot ceea ce primim frumos, in fiecare zi.
 Oamenii care stiu sa se bucure de ceea ce au , primesc mai mult de la viata. 
Asa ca asta fac si eu. 
G.D.:Ce defecte are Betty Stroe?
B.S.:
Sunt putin neindemanatica, uneori impiedicata :)) 
Desi stiu sa gatesc si daca am si reteta chiar imi iese bine, nu sunt prea talentata in bucatarie. 
Sunt enervant de organizata, muncesc mult ( workaholic) , usor obsedata de ordine si curatenie, cam sincera si foarte corecta, dar astea pot si fi calitati. 
Depinde cum privesti lucrurile.
G.D.:Ce nu vei repeta, niciodată?Ce regrete are Betty Stroe?
B.S.:
Nu stiu daca am regrete, insa cu siguranta as invata mai repede sa ma pun pe primul loc. as invata mai repede sa spun nu, sa fiu mai atenta la nevoile mele inainte de a fi atenta la nevoile celor din jur, uitand de propria persoana. 
In timp, toate acestea au ajuns sa ma consume emotional si sa se intoarca impotriva mea. Am fost intotdeauna atenta la nevoile celor din jur. 
Acesta nu este un lucru rau, din contra, insa in cazul meu era exagerat, in comparatie cu ceea ce faceam pentru mine insami.
 Cand realizezi ca trebuie sa te iubesti, sa te accepti si sa te intelegi, toate aceste comportamnete se opresc. Inveti sa ceri ceea ce vrei si sa oferi atat cat poti, iar oamenii care raman, sunt cei care te iubesc asa cum ai nevoie. 
Si este minunat! 
G.D.:Noul proiect Betty Stroe este...?
B.S.:
O serie de piese noi. Am neglijat putin studioul de inregistrari in ultima perioada si imi doresc foarte mult sa ma intorc atat la butoane cat si la microfon. 
Gen muzical? 
Nu stiu! Ce simt!
 Pop, latino, poate si o influenta romaneasca pe ici pe colo… in functie de starea de moment. Nu vreau sa fac nimic “dupa tipar”, asa ca ramane de vazut ce iese :)

G.D.: În sfârșit...  ai venit la Ploiești?Cum a fost atmosfera?Ai reveni?
B.S.:
A fost foarte frumos. M-am bucurat sa vad oameni zambitori, cu chef de dans si distractie. 
Am vorbit, am facut poze si am cantat impreuna.
 Am fost incantata sa vad ca ploiestenii stiu versurile piesei “Esti Frumoasa”. Ma bucur ca ne-am intalnit si ca am avut ocazia sa petrecem impreuna. Revin, cu siguranta! 
G.D.:Dacă nu era muzică, era...?
B.S.:
Management, drept, marketing. Cel putin una, daca nu, toate! :)) 
G.D.: Un mesaj pentru cititorii noștri, parteneri, colaboratori și prahoveni.
B.S.:
Va multumesc  pentru invitatia la Ploiesti, si pentru ca sunteti alaturi de mine. Mult succes in tot ceea ce faceti si sa ne auzim cu bine.


Deși mulți ploieșteni și prahoveni o îndrăgesc și îi cunoaște biografia, pentru cei interesați...o pot găsi AICI:https://bettystroe.ro/biografie-betty-stroe/

P.S.MULȚUMIM BETTY PENTRU CĂ NE EȘTI MEREU APROAPE.
PENTRU RESPECT, SUSȚINERE NECONDIȚIONATĂ ȘI COLABORARE.
SENTIMENTELE FIIND RECIPROCE, DRAGA NOASTRĂ PRIETENĂ.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *