1.30.2024

EXCLUSIV IPC. INTERVIU CU BIANCA RĂILEANU, DANSATOARE LA HAPPY DANCE ȘI MISS ROMÂNIA 2019.” Să nu vă fie teamă să încercați lucruri noi chiar dacă par complicate



 Bianca Răileanu are 21 de ani, este studentă în anul 2 la asistență managerială și administrativă în cadrul Universităţii Petrol și Gaze Ploiești.
Face parte din trupa Happy Dance, încă de la vârsta de 5 anișori, având parte totodată de multe experiențe frumoase.
A câștigat locul 1 și titlul de „Miss România” în anul 2019 în cadrul concursului de miss, organizat la Casa de Cultură a Studenților Ploiești.
” În anul ce tocmai a trecut am avut parte de o altă experiență de neuitat când am plecat în America cu ajutorul programului "work and travel „unde am avut parte de” American dream ".
Deși timpul nu-i prea permite, Bia. a avut deosebită plăcere de a ne acorda un amplu interviu, în exclusivitate.

GABI DIMA :
Bună. Când și unde a făcut Bianca Răileanu primii pași în dans ?
BIANCA RĂILEANU :
Bună. Primii mei pași de dans într-o adevărată sală de dans au fost făcuți chiar în trupă Happy Dance din care și acum fac parte.
Am început la vârsta de 5 ani jumătate când părinții mei m-au dus la cursurile Zizicăi inițial pentru a îmi consuma energia, neștiind că pe parcurs dansul vă devenii pasiunea mea.
GABI DIMA :
. Ce alte pasiuni mai ai ?
BIANCA RĂILEANU :
Pe lângă dans, iubesc foarte mult să ascult muzică, să conduc, să mă plimb şi să descopăr mereu ceva nou.
GABI DIMA :
De ce dans ?
BIANCA RĂILEANU :
 Eu consider că dânsul a fost un avantaj în creșterea şi dezvoltarea mea iar cu ajutorul coregrafei mele am început să iubesc dansul.
GABI DIMA :
Când ai avut primele / ultimele emoții?
BIANCA RĂILEANU :
Prima experiență a mea cu emoțiile a fost atunci când am pășit pentru prima dată în Sala Sporturilor Olimpia Ploiești în rolul de „Mini majoretă Asesoft Ploiești” dansând pentru echipa noastră chiar pe „Imnul Asesoft”. Îmi aduc aminte că emoțiile creșteau din secundă în secundă pentru că totul era nou pentru mine.
 A fost o experiență unică.
GABI DIMA :
Ce disprețuiești la oameni ?
BIANCA RĂILEANU :
Răutatea şi minciuna sunt ceea ce disprețuiesc la oameni.
GABI DIMA :
 Ce face Bianca Răileanu în timpul liber ?
BIANCA RĂILEANU :
Eu în puținul meu timp liber încerc să petrec cât mai mult timp alături de familia și de iubitul meu dar și de prieteni.
GABI DIMA :
. Cum îți menții calmul într-o situație limită ?
BIANCA RĂILEANU :
În situații limitate încerc pe cât de mult posibil să îmi mențin calmul și să trag aer în piept pentru a găsii rezolvare oricărei situații.
GABI DIMA :
Carismă, talent, empatie și zâmbet. Ce defecte consideri că ai ?
BIANCA RĂILEANU :
Cel mai mare defect al meu este „încrederea în oameni” dar și „agitația” și „impulsivitatea”.
GABI DIMA :
Ai fost la multe spectacole ale INFO PLOIEȘTI CITY ? Cum ți s-au părut ?
BIANCA RĂILEANU :
Am fost prezentă în mare parte la toate spectacolele organizate de „INFO PLOIEȘTI CITY” alături de Trupa Happy Dance unde mereu am fost invitate de către unul dintre cei mai buni oameni dar și prietenul nostru Gabi Dima căruia îi mulțumim că ne este mereu alături.
GABI DIMA :
Cel mai important premiu... ?
BIANCA RĂILEANU :
De a lungul timpului cu trupa Happy Dance am câștigat foarte multe premii la diverse concursuri Naționale și Internaționale de dans unde am câștigat diferite premii. Pentru mine, Bianca Raileanu, cel mai frumos și mai emoționant premiu a fost cel de „Miss România 2019” unde am reprezentat Ploieștiul cu mare mândrie etalând atât frumusețea exterioară cât și cea interioară.
GABI DIMA :
Cu ce artiști ai dansat ?
BIANCA RĂILEANU :
Am avut plăcerea de a cunoaște și de a dansa alături de foarte mulți artiști de exemplu : Andra, Connect-R, Smiley, Alex Velea, Andreea D, Viorica și Ioniță de la Clejani, Damian Drăghici, Fly Project, Leya D, Cristina Spătar și mulți alții...
GABI DIMA :
Un sfat pentru copiii care vor la dans...
BIANCA RĂILEANU :
Dansul este o artă și un mod de exprimare dar și un loc unde te poți regăsii și evolua. Să nu vă fie teamă să încercați lucruri noi chiar dacă par complicate dar și să nu vă lăsați doborâți de primul obstacol ori primele emoții pentru că acestea sunt constructive și vă vor ajuta pe parcurs să ajungeți unde v-ați propus.
GABI DIMA :
Ce altceva ai alege... ?
BIANCA RĂILEANU :
Pe lângă dans aș alege modelingul.
GABI DIMA :
Un mesaj pentru colege, prieteni, cititorii noștri și prahoveni.
BIANCA RĂILEANU :
În primul rând vreau să îi mulțumesc coregrafei mele Zizica pentru toată susținerea în toți acești ani dar și pentru tot ce am învățat cu ajutorul ei.
Colegelor mele vreau să le mulțumesc pentru că sunt mereu alături susținându-ne reciproc. Iar tuturor prahovenilor noștri pentru prezența și susținerea necondiționată la toate evenimentele. Şi nu în ultimul rând, ție Gabi Dima pentru tot ajutorul.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *