2.09.2024

EXCLUSIV IPC.INTERVIU CU ALESSIA ANDREEA ENE (profesor-coordonat dans HAPPY DANCE).” Bună Gabi, în primul rând vreau să ţi mulţumesc pentru că îmi dai posibilitatea să acord acest interviu, mltumesc pentru tot suportul şi toată implicarea ta.”


Alessia Andreea Ene este o persoană timidă, emotivă, prietenoasă, ambiţioasă și empatică.
Pe Alessia (Ale.) am avut onoare să o cunosc încă de pe vremea când era o domnișoară în plină expansiune, la majoretele CSU ASESOFT Ploiești.
Acum a devenit o tânără studentă...
ALE. Ne-a dezvăluit câte ceva despre dans, HAPPY DANCE și pasiunile sale, într-un amplu interviu acordat EXCLUSIV PENTRU INFO PLOIEȘTI CITY.
” Bună Gabi, în primul rând vreau să ţi mulţumesc pentru că îmi dai posibilitatea să acord acest interviu, mltumesc pentru tot suportul şi toată implicarea ta.
Vreau să-ţi spun că mă bucur enorm să împărtăşesc cu tine şi cititorii noştri, frumoasa poveste Happy Dance, de la Școala de dans Happy Dance Studio, alături de mentorul, omul minunat, prietena pe viaţă, cea care a pus bazele acesteia, managera-coregraf Alexandra Negulescu, alias Zizik şi nu în ultimul rând, alături de colegele mele Grigore Andreea şi Moise Sofia. Este o poveste pe care vrem să o continuăm împreună în cât mai multe capitole pline de surprize şi reuşite, alături de grupele de copii de la şcoala de dans şi de dansatoarele profesioniste de la trupa Happy Dance.”

GABI DIMA : Primii pași în dans...

ALESSIA ENE :

Primii pași în dans au fost la vârsta de 3 ani şi jumătate, când am păşit pentru prima dată în sala de dans de la Happy Dance sub îndrumarea Zizikai. Au fost primi paşi care au deschis drumul superb spre lumea dansului, un drum pe care îl voi urma toată viaţa.

GABI DIMA : Ce alte pasiuni mai are Alessia Ene ?

ALESSIA ENE :

Celelalte pasiuni gravitează tot în jurul dansului şi pot spune că se completează foarte mult, mai exact iubesc muzica şi călătoriile.

GABI DIMA : Când ai avut cele mai mari emoții ?

ALESSIA ENE :

Emoţii am la fiecare coregrafie nouă pe care o predau copiilor, la fiecare evoluţie în public, dar cele mai mari emoţii au fost când am participat alturi de Zizik şi încă 20 de dansatoare din ţară la un eveniment foarte important care s-a desfăşurat în Egipt.

GABI DIMA : Ce faci în timpul liber ?

ALESSIA ENE :

Timp liber nu prea am, pentru că sunt aproape în fiecare zi la Şcolă de Dans, la diferite evenimente, spectacole, iar când nu sunt, lucrez acasă la noile coregrafii, la partea tehnică a dansului, pentru că îmi doresc să evoluez şi mă perfecţionez cât mai mult, studiez foarte mult, să putem îndruma cât mai bine copiii.

GABI DIMA : Dacă n-ar fi fost dansul, ar fi fost... ?

ALESSIA ENE :

Sincer mereu îmi repet că nu există propoziţia aceasta în vocabularul meu, oricum simt că ar fi fost tot ceve legat de partea artistică !

GABI DIMA : De unde ai atâta energie ?

ALESSIA ENE :

Energia vine din faptul că fac ceea ce-mi place şi ce am visat.

GABI DIMA : Ce defecte are Alessia Ene ?

ALESSIA ENE :

Emotivitatea, chiar dacă nu arăt asta, este unul din defectele care îmi dau de furcă uneori şi cred că mai este şi faptul că mă încred foarte tare în oameni.

GABI DIMA : Cel mai mare vis este... ?

ALESSIA ENE :

Cel mai mare vis este să ajung să dansez cu artişti internaţionali renumiţi, deci să evoluez cât mai mult să ating un nivel de pregătire ridicat.

GABI DIMA : Ai fost cu HAPPY DANCE la multe evenimente organizate de INFO PLOIEŞTI CITY.Cum ți s-au părut dacă vei mai reveni ?

ALESSIA ENE :

Cu Happy Dance în calitate şi de dansator şi de instructor de dans, alături de colegele din trupă şi de copiii de la şcoala de dans am participat la foarte multe evenimente oragnizate de INFO PLOIEŞTI CITY şi aşa cum am spus în intro, nu putem decât să îţi mulţumim şi suntem foarte recunoscători că putem contribui şi noi puţin, pentru a aduce un strop de bucurie celor mai greu încercaţi.

GABI DIMA : Cu ce artiști ai dansat sau a vrea să o faci... ?

ALESSIA ENE :

Am dansat cu foarte mulţi artişti şi am apărut în multe clipuri muzicale alături de colegele mele de la trupa, pot aminti pe Andra, 3 Sud Est, Ellie White, Elena Ionescu, Deep Central şi mulţi alţii, binenteles că îmi doresc să dansăm şi alături de artişti internaţionali renumiţi.

GABI DIMA : Cel mai funny moment de pe scenă... ?

ALESSIA ENE :

Au fost câteva momente funny, însă unul de care îmi aduc aminte a fost atunci când la un show, ringul de dans era foarte alunecos şi până să intrăm râdeam cu colegele mele şi ne închipuiam cine va cădea prima, lucru care s-a şi întâmplat, nu doar că a căzut una din noi, ba chiar pe rând am alunecat toate.

GABI DIMA : Ce ai face într-o lume paralelă ?

ALESSIA ENE :

Sigur voi face exact ceea ce fac și acum, aş dansa şi aş pregăti copiii la dans, să i ajut să şi urmeze visurile.

GABI DIMA : Ce detești la oameni ?

ALESSIA ENE :

La unii oameni detest lipsa de empatie, răutatea, minciuna.

GABI DIMA : Un mesaj pentru colegele tale, cititorii noștri și prahoveni.

ALESSIA ENE :

Vreau să mulţumesc încă o dată pe această cale Zizikai şi colegelor mele Grigore Andreea şi Moise Sofia, pentru colboarare frumoasă şi sutinerea reciprocă şi alături de care sper, aşa cum am mai spus şi în intro, să avem cât mai multe proiecte frumoase la școala de dans, sa o dezvoltam cat mi mult, sa oferim copiilor posibilitatea sa petreaca un timp de calitatea aici, sa invete sa iubeasca dansul si sa evoluam frumos impreuna.

Cititorilor nostri le multumim pentru ca ne urmaresc si speram sa o faca si de acum inainte.

Le multumim pentru ca ne sutin in proiectele noastre.

 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *