2.10.2024

INTERVIU CU RODICA GEORGESCU. ”Un tânăr antreprenor. O femeie ambițioasa, cu vise și proiecte speciale”

Rodica Georgescu, are 36 ani,  este ”un tânăr antreprenor. O femeie ambițioasa, cu vise și proiecte speciale”
Fostă  absolventă a UPG Ploiești –   Managementul Afacerilor  și licențiată la  Universitatea Națională de Arte București, departamentul Modă – Design Vestimentar.
În pandemie și-a deschis un business social, Hastag World Caffe, 90 % din încasări fiind donate către diverse cazuri sociale,  iar anul trecut o altfel de cafenea, "Cafeneaua lui Caragiale", locația aflându-se în apropierea Teatrului „Toma Caragiu„ Ploiești.
Rodica pe lângă implicarea socială, a organizat anul trecut la Filarmonica ”Paul Constantinescu„ un spectacol caritabil,  pentru cei 18 copii de la Așezământul “Leagăn prins de stele”-proiect social implementat de Mănăstirea Turnu din Prahova.
Lucrează de la o vârstă fragedă
“Lucrez de la o vârstă fragedă, undeva la 14-15 ani am început să-mi câștig banii. În timpul ăsta am avut tot felul de job-uri și mi-am dat seama că nu pot functiona ca angajat. Pot lucra în echipă, însă nu funcționez la randament maxim ca angajat.
Așa că am ani de zile de cand sunt pe cont propriu. Și îmi e foarte bine așa. Chiar dacă am parte de provocări la tot pasul. Cand a venit pandemia machiam. Și m-am trezit cu toate programările anulate. Am simțit nevoia să mă reorientez. Și am revenit la o altă dorință de-ale mele, o dorință pe care o aveam din adolescență. O cafenea.”
Am putea scrie un roman despre Rodica Georgescu, însă o lăsăm pe aceasta să ne povestească despre ea, într-un amplu interviu.

GABI DIMA:Pentru cei care nu te cunosc.Cine este Rodica Georgescu?

RODICA GEORGESCU:

Un tânăr antreprenor. O femeie ambițioasa, cu vise și proiecte speciale.

GABI DIMA:.De la o cafenea pe 4 roți la o cafenea în centrul Ploieștiului.A fost grea schimbarea?

RODICA GEORGESCU:

Sunt 2 proiecte total diferite. Primul este un proiect social, iar al 2-lea este atat social cât și cultural. 

Lucrul pe care îl au cele 2 în comun este calitatea serviciilor și, bineînțeles, a produsului principal - cafeaua.

GABI DIMA:Ce alte pasiuni are  Rodica Georgescu?

RODICA GEORGESCU:

Ce fac în momentul de față este parte din pasiunea mea. Fiecare proiect pe care îl dezvolt este din pasiune. Recent am început să învăț să cânt la pian. Îmi place sa descopăr locuri vechi, cu tradiții, dar noi pentru mine. Să creez haine. Și lista poate continua.

GABI DIMA:Ce faci în timpul liber?

RODICA GEORGESCU:

Care? :))

GABI DIMA:
Pe16 noiembrie 2022, la Filarmonica din Ploiești ai organizat un spectacol umanitar pentru Așezământul "Leagăn prins de stele" de la Mănăstirea Turnu din Prahova.Cum a fost?

RODICA GEORGESCU:

A fost un eveniment reușit, la care am muncit enorm. Un eveniment care mi-a arătat că drumul pe care l-am ales este cel potrivit pentru mine.

 În același timp mi-a demonstrat, încă o dată, că orașul Ploiești are oameni minunați, care se implică în comunitate și care sunt prezenți atunci când este cazul.

GABI DIMA:De unde ai atata energie în fiecare zi?

RODICA GEORGESCU:

Faptul că fac ceea ce îmi place mă ajută. 

GABI DIMA:Ce defecte are Rodica Georgescu ?

RODICA GEORGESCU:

Sunt perfecționistă, deși lucrez la asta. Nu prea am răbdare. Ah, nici nu știu să joc biliard. :)))

GABI DIMA:Ce ne poți spune despre "Cafeneaua lui Caragiale"? De ce ar alege lumea această cafenea?

RODICA GEORGESCU:

 Este prima cafenea muzeu din România. Lumea nu alege o cafenea, lumea alege să pășească în timp și pentru câteva momente să se deconecteze de la tumultul vieții, la o cafea de specialitate. 

GABI DIMA:Ce părere ai despre proiectele comunitare ale INFO PLOIEȘTI CITY?La unul dintre acestea fiind parteneră.
RODICA GEORGESCU:
Consider că dacă toți ar face astfel de proiecte, am trăi într-o societate mai bună. Vă felicit pentru astfel de proiecte. 
GABI DIMA:Cât timp dedici afacerii tale?

RODICA GEORGESCU:

Împreună cu soțul meu suntem implicați în mai multe proiecte și suntem bucuroși că le ducem pe toate la bun sfârșit și facem lucruri minunate. 

GABI DIMA:Un mesaj pentru clienții tăi, prahoveni și cititorii noștri.

RODICA GEORGESCU:
 "Fiți sănătoși și veseli!"

N.R. INFO PLOIEȘTI CITY RECOMANDĂ ”Cafeneaua lui Caragiale" și Hastag World Caffe, acolo unde puteți sta la povești și cu Rodica.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *