10.09.2024

Daniel Dragomir, campionul ploieștean de kickboxing, a fost ales să reprezinte România la Gala Colosseum de la Londra Sport

Daniel Dragomir, campionul ploieștean de kickboxing, este unul dintre cei doi sportivi care vor reprezenta România în cadrul Galei Mondiale Colosseum Tournament de la Londra. Această decizie a fost luată de promoter în urma rezultatelor excepționale ale lui Daniel în ultima perioadă.
O remiză nu este neapărat un lucru bun pentru mine, dar, ținând cont de accidentarea avută, sunt bucuros ca am reușit să să-mi păstrez titlul”, a mai adăugat Daniel.

În timpul galei de săptămâna trecută, Colosseum Tournament 44, comentatorul a anunțat faptul că, în urma acesteia vor fi aleși cei doi luptători români care vor reprezenta România la Londra, iar Daniel este unul dintre ei.

Reamintim faptul că la Brașov, la categoria 61 kilograme, ploieșteanul Daniel Dragomir a reușit să-și păstreze centura mondială după ce a luptat un meci întreg, cinci runde, cu mâna stângă nerefăcută după o accidentare suferită. „Am avut dureri mai tot meciul, dar adrenalina m-a ajutat să rezist. Practic, nu am putut să lovesc cu mâna stângă, doar să mă apăr…”, a povestit campionul pentru Observatorul Prahovean.

La Gala Colosseum Tournament de la Londra, din data de 30 noiembrie, vor participa doar doi luptători români, iar unul dintre ei este Daniel Dragomir. Nu știe cine este cel al doilea și consideră că a fost invitat să participe la Londra datorită rezultatelor sale foarte bune, la nivel mondial, din ultima perioadă. „Cred că am primit invitația datorită rezultatelor mele. Nu am mai pierdut un meci de peste un an”, a declarat Daniel.

Merg la Londra cu gândul să rămân în gândul și inimile celor care vin la gală, și al celor care urmăresc gala.

Este un meci care mi poate propulsa cariera la un alt nivel și clar merg cu gândul să câștig! Pentru asta mă pregătesc, nu există alt gând în capul meu, voi da totul!”, a declarat Daniel Dragomir pentru Observatorul Prahovean.

Rezultatele excepționale ale lui Daniel Dragomir, centura mondială pe care a adus-o anul trecut la Ploiești, ne fac să ne mândrim cu el și cu acest sport care aduce atâtea satisfacții Ploieștiului.

Sursă:Ploieșteanul Daniel Dragomir a fost ales să reprezinte România la Gala Colosseum de la Londra - Observatorul Prahovean (observatorulph.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *