10.15.2014

PREMIERA PENTRU INFOPLOIESTICITY .SUPER INTERVIU ( on-line ) CU OANA IRINA DUTU ...Una dintre actritele "Noii generatii ".




  Oana Irina Duțu s-a născut la data de 5 mai 1990 la Urziceni. 
 A absolvit Colegiul Național „Grigore Moisil „Urziceni și Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică Ion Luca Caragiale . 
  
 A avut mai multe roluri ca actriță de film și teatru printre care : 
 Film :  
 În anul 2010 - Reîntâlnire - Personaj Elena 
        2011  -  Sinucide-mă -  Personaj Eliza  
         2012  -   Ultimul strigăt al balaurului -  Personaj Olga și Coming Soon a€“ Personaj The wife  
  
 Teatru : 
         Anul 2012 Dansând de Lughnasa a€“ Personaj Christina  
              2013- Avarul de Molliere  
              2014 a€“ Gâlcevile din Cioggia  
  
 A avut roluri principale în producții comerciale : 
  
 Școala de Șoferi(Germania) ; Superbingo Metropolis ; Cabinet stomatologic Hepp (Germania) 
  
 A avut o apariție și  în cunoscutul videoclip „ Unde se termină visele „al trupei hip-hop Paraziții,având rolul care a făcut-o celebră Eliza . 
  
 Drăguță,carismatică și zâmbitoare Oana Irina Duțu a acceptat cu plăcere propunerea site-ului InfoPloiestiCity de a acorda un interviu (în premieră pentru un site din Prahova ). 
  
 Naturală și modestă Oana a răspuns la un tir de întrebări . 
  
 INFOPLOIESTICITY :Bună Oana. Spune-ne 3 lucruri despre tine .

 OANA IRINA DUȚU :  
    „ Am o cățelușa, îmi plac filmele horror și ciocolata.” 

 INFOPLOIESTICITY: Ai avut o apariție în clipul "Unde se termină visele " a trupei Paraziții. Ești fană Paraziții ? Ce vis nerealizat ai ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
   „ Într-adevăr am apărut în clipul celor de la Paraziții, dar asta s-a datorat mediu-metrajului 
  " Sinucide-mă". Am lucrat împreună la acest proiect, iar melodia face parte din soundtrackul filmului. De aceea în clip apar secvențe din peliculă. 
    Mi-a făcut plăcere să facem parte din aceeași distribuție, dar "fan" e mult spus. 
    Pentru perioada asta a vieții mele îmi doresc să joc într-un lungmetraj, dar ceva îmi spune că la începutul anului viitor mi se va îndeplini și aceasta năzuință.” 
   
 INFOPLOIESTICITY: Ce ți-ai dorit când ai fost mică? 

 OANA IRINA DUȚU : 
   „ Îmi doream puține lucruri pe atunci și era foarte simplu să fiu fericită. Așteptam cu bucurie weekendurile pentru că îmi aduceau momente distractive petrecute cu ai mei. Îmi mai doream un cățel, dar îl am acum. Ah, și un Kinder sau un Kiss cu banane. În ceea ce privește meseria pe care o visam, puțină lume știe că voiam să fiu detectiv criminalist.Și da, știam ce înseamnă.” 

 INFOPLOIESTICITY:Zâmbitoare,naturală și mereu ai o stare zen. Este moștenire de familie sau de la natură ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
   „ Și și, bănuiesc. Oricum, par mai liniștită decât sunt. 

 INFOPLOIESTICITY:De ce teatru? Cum ai făcut primii pași în actorie? 

 OANA IRINA DUȚU : 
    „ Am debutat în clasă a 2-a la serbarea de Crăciun, cu rolul doamnei Popescu din "Vizita". De la acel prim contact cu publicul mi-am dat seama că îmi place scena, iar doamna învățătoare și toți cei prezenți au fost surprinși de dezinvoltura și de ușurință mea de a memora  textul destul de amplu pentru cei 8 ani ai mei. Apoi toate au venit de la sine. Mi se părea normal să recit la toate festivitățile extrașcolare. La liceu n-am pierdut nicio ocazie de a mă implica în pregătirea momentelor artistice de toate genurile la baluri,  concursuri cu diverse probe de dans, pantomimă, festivaluri de teatru. Într-a 11-a am luat hotărârea să dau  la U.N.A.T.C. și fiind foarte organizată mi-am zis că trebuie să mă pregătesc cu cineva din branșă. De aici la întâlnirea mea cu domnul Mihai Bisericanu a fost doar un pas, de fapt un mail. Dumnealui îi datorez admiterea mea la facultatea dorită pentru că mi-a dezvăluit cu răbdare munca din spatele unui rol, lucruri de care nu mai auzisem. Mi-a arătat drumul... 

 INFOPLOIESTICITY Cel mai funny/penibil moment de până acum ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
    „ Sunt foarte multe: de la uitatul de a intra în scenă al partenerului,  ruperea rochiei, la distrugerea obiectelor de recuzită, dar mă adaptez ușor la astfel de situații. 

 INFOPLOIESTICITY:Oana Irina Duțu dincolo de scenă ... 

 OANA IRINA DUȚU : 
    ...își permite să fie ea. 

 INFOPLOIESTICITY:Ce face Oana Duțu în timpul liber ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
    „ Care timp liber?  Lenevesc, citesc, mă plimb, gătesc, dansez, merg la film o dată pe saptmana, la teatru ,la sală. Încerc să-mi petrec cât mai mult timp cu cei apropiați mie, pe care îi cam neglijez din pricina programului.” 

 INFOPLOIESTICITY:Ipotetic vorbind...Ce ai face dacă mâine ar fi Sfârșitul Lumii ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
    „ M-aș duce acasă și aș mânca ciocolată.” 

 INFOPLOIESTICITY:Zeci de roluri atât în teatru cât și în televiziune...Care a fost cel mai important ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
     „ Nu sunt chiar zeci. Cel mai important e rolul Eliza din "Sinucide-mă", pentru că e debutul.Și prima oară în față unei echipe profesioniste de filmări, nu se uită.” 

 INFOPLOIESTICITY:Ce detești cel mai mult la oameni ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
    „ Nu-mi consum energia detestând. Iau oamenii ca atare.” 

 INFOPLOIESTICITY:Faci parte dintr-o generație foarte cool și talentată de actori. Fără a fi subiectivă ... care este cel mai bun actor din "noua generație " ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
    „  E adevărat că am colegi foarte talentați și muncitori. Cred însă că pierdem mult ca generație în comparație cu "generația de aur" la capitolul generozitate.” 

 INFOPLOIESTICITY:Unde îți petreci vacanțele ? 

 OANA IRINA DUȚU : 
     „ Grecia răspunde dorințelor mele.” 

 INFOPLOIESTICITY: Cu ce actor/actriță internațională ai juca într-un film? 

 OANA IRINA DUȚU : 
     „  Îmi e imposibil să aleg unul pentru că îi admir pe foarte mulți și pe fiecare îl plac pentru altceva.” 

 INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut? 

 OANA IRINA DUȚU : 
     „ Femeia în alb de Wilkie Collins/ Gone Girl, regizat de David Fincher.”  

 INFOPLOIESTICITY: Acordați o notă pe o scară de la 1 la 10 . 

 OANA IRINA DUȚU : 
     „ Nu lucrez cu cifrele.”  

 INFOPLOIESTICITY: Pune-ți o singură întrebare ... 

 OANA IRINA DUȚU : 
      Dacă s-ar inventa mașina timpului și te-ai putea întoarce într-o perioadă a vieții tale, ce moment ai alege și de ce ? 
      Vârsta de 9 ani mi-ar plăcea s-o retrăiesc, în speranța că aș putea să schimb ceva. 
       
 INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru fanii /colegii tăi,prahoveni și cititorii noștri. 
  
 OANA IRINA DUȚU : 
     Vă mulțumesc pentru sprijin și va aștept cu emoție în sălile de teatru și cinema. Vă invit să-mi urmăriți activitatea pe pagina mea de facebook. (www.facebook.com/dutu.oanairina ). 
 Promit surprize frumoase! Vă îmbrățișez!  
  
 Multumim Oanei Irina Duțu pentru timpul acordat și va invităm la teatru ... 
  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *