12.22.2014

Eveniment de modă VFashion by Ioan Valentin


Vineri seară, ( n.r. 19 decembrie 2014 ) ,la restaurant Cupola Păulești;oferind și niste momente artistice: Laurian Manta,Valentin Dinu,Trupa Alb&Negru și alții. Evenimentul de modă 2014 marca VFashion by Ioan Valentin a decurs alături de un eveniment Miss Crăciunița 2014 susținut de Salonul de înfrumusețare CocoStudio Ploiești,respectiv de D-na Beca Liliana. 

De cât timp faci haine și cum a început totul?
Magazinul VFashion este deschis,de puțin timp,de un tânăr designer Ioan Valentin,oferind o colecție de costume bărbătești create special pentru a vă evidenția cele mai deosebite trăsături,colaborând cu un designer vestimentar cunoscut din România. Pentru Valentin termenul de ”la modă” înseamnă purtarea unei haine sau a unui accesoriu bărbătesc,care fac parte din tendințele modei actuale. Moda se schimbă foarte repede;este suficient ca cineva să descopere ceva mai bun și mai frumos,după care toată lumea va vrea acel produs,moda schimbându-se cu o viteză incredibilă. De când sunt mic mi-au plăcut hainele și am avut înclinația asta,iar după împlinirea vârstei de 18 ani m-am dus pentru prima oară la croitor cu ideile și materialele mele. 

Ce tip de cumpărători aveți?
Cumpărătorii sunt diverși și partea interesantă e că vin din străinătate,străinii sunt foarte deschiși și apreciază mai mult. 

Ai un anumit target de clienți când îți concepi colecțiile?
Am avut mereu șansa să se potrivească cu tendințele modei și probabil urmărindu-le atâta timp, cam știu ce se întâmplă. Nu m-a interesat niciodată partea comercială. Vreau ca lucrurile să iasă bine și să se bucure lumea de ele.

Plănuiești să dezvolți și o colecție pentru femei?
Voi începe cursurile de design și pentru crearea unei rochii de seară,doresc ca totul să fie frumos și elegant. Mai întâi să pun la punct zona pentru bărbați și după mai vedem.

Cât de dificil este să fii un tânăr designer în România? 
În România n-aș zice că e greu să fii designer. Dacă o faci de plăcere, nu mai contează. Pentru mine e ușor acum, pentru că fac ce și cum îmi place. Românul trebuie să învețe de toate ca să se descurce. Din cauză că ducem lipsă de ceva, învățăm să facem acel ceva. Eu doar mă bucur. Mereu am fost un om pozitiv, care ține la oameni. Partea cea mai ciudată e ca la botez am ales foarfeca și cheile de la mașină,oare trebuia să fiu hair-stylist și să fiu tot timpul de drumuri? Nici eu nu știu ce să răspund,îmi place să fac tot ce e legat de frumos. Cât despre concurență, nu prea contează. Dacă mai sunt 1 milion de oameni care fac haine, nu înseamnă că nu pot să fac și eu. N-ai cum să te îmbraci de la un singur designer toată viața.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *