3.26.2015

Adina-Mihaela Dumitran, una dintre cele mai cunoscute instructoare de dans din Prahova.



Adina-Mihaela Dumitran, are 24 de ani şi este printre cele mai cunoscute instructoare de dans din Prahova.
Mihaela este în zodia vărsător  şi locuieşte în oraşul Vălenii de Munte.
 Tânăra instructoare este absolventă a Facultăţii de Litere şi Ştiinţe, (Engleză-franceză), iar în prezent este studentă la Master (Concepte şi Strategii de Comunicare Interculturală), UPG, Ploieşti.
" Mă consider o persoană sinceră, spontană, perseverenţă şi nonconformistă.. şi totodată un bun prieten. " ne-a declarat în EXCLUSIVITATE, Mihaela.
Ca pasiuni: Lectură, Muzica, Sportul, Filmele dar cea mai de suflet va rămâne DANSUL.
" Nici nu ştiu de cât timp dansez, cred că de-o viaţă. Îmi povestea mama că greu am mai învăţat să merg dar am ştiut din totdeauna să dansez, aşa firavă şi mititică, mă ţineam de ce găseam prin casă când auzeam muzica.
Am ştiut din totdeauna că asta voi face indiferent unde mă va purta viaţa. Pasionată de dans, cu o răbdare de fier, mi-a plăcut să lucrez cu copiii, să duc mai departe ce ştiu, să îi învăţ să transmită ceea ce simt şi trăiesc prin dans.
Îmi aduc aminte că eram la liceu când m-am ocupat de prima trupă de dans, continuând astfel şi în facultate. A fost o perioadă decisivă în viaţa mea pentru că am realizat că acesta este drumul meu. Premiile, spectacolele, emoţia pe care o simţeam când vedeam roadele efortului depus de copila din mine au întărit dorinţa de a duce mai departe această pasiune: " a mai spus Mihaela Dumitran.
Printre cele mai importante premii ale domnişoarei Mihaela putem sublinia:
- 17 diplome Locul 1, (secţiile de dans modern, dans de caracter, dans sportiv, jazz/show revue, majorete, fantezie coregrafică, folclor stilizat, în cadrul Concursurilor judeţene, interjudeţene şi interzonale: "Copilărie în pas de dans" (Băicoi), "În paşi de dans" (Aluniş), "În paşi de dans Vâlcăneşti").
- 5 diplome Locul al 2-lea, (secţiile de dans modern, dans sportiv, folclor stilizat, dans de caracter).
- 4 diplome LocuL al 3 - lea (secţiile folclor stilizat, majorete, dans modern).
- 2 Menţiuni (secţiile folclor stilizat şi dans de caracter).
- 3 diplome de participare în cadrul Festivalurilor: Bucuriile Toamnei-Vărbilău, Festivalul Folcloric Sfânta Maria Mică şi Festivalul din Ceptura.
- 3 diplome de merit în calitate de instructor de dans (Aluniş, Băicoi) şi 1 diplomă de merit pentru realizarea spectacolului cu ocazia închiderii "Taberei de Iniţiere în Artele Plastice".

TOATE PREMIILE SUNT OBTINUTE IN CALITATE DE INSTRUCTOR DE DANS !
În acelaşi timp, a practicat şi voluntariatul: despre care poate spune " că schimbă orice om această experienţă ".
Mihaela Dumitran deţine şi:
- Certificat de voluntariat S.N.A.C;
- Certificat de voluntariat Special Olympics România;
- Certificat de voluntariat - Cupa Prieteniei (Şcoală Specială Vălenii de Munte, durată 4 ani).
A reuşit să se împartă între şcoală şi dans cu succes, având şi sprijinul familiei, în special al mamei care a susţinut-o şi ia dat puterea să treacă peste orice.
Activitatea Mihaelei în ultimii 2-3 ani referitor la partea artistică este:
- Colaborare cu dna Fabiola Doicila, coregrafa Şcolii de Balet şi Dans Modern: " Fabis Dancers ", o persoană tare dragă pe care o respectă, o admiră şi îi urmează modelul.
- Participare în calitate de jurat la primele 2 ediţii ale Concursului de dans " Winmarkt Dance Contest, Ploieşti " (n.r. unul dintre partenerii media ai Concursului a fost InfoPloiestiCity).
- Membră a trupei de Cabaret " Fabis Dancers " (Vălenii de Munte).
- Colaborare cu Sandel Bălan (tatăl Andreei Bălan).
- Back-up Dancer pentru Cezara Liebe (Moldova), în prezent pentru Leya D. (Denisa Anghelache) .
- Colaborare cu " Familia Favorit " de la postul Favorit TV .
- Dancer/Manager Coregraf " Elite Cabaret " - proiect de mult timp dorit şi pus în practică alături de colega şi prietena mea Tudor Ioana .
Planurile de viitor sunt:
" Elite Cabaret, proiectul cu Leya D., care sunt deja ştiute, restul lucrurilor pe care mi le doresc în viitorul apropiat mai întâi le pun în practică şi apoi ies cu ele la lumină " a spus în încheiere tânăra Mihaela Dumitran.

Rămâi pe InfoPloiestiCity pentru un super interviu (exclusiv) on-line cu Mihaela Dumitran.
Pe Mihaela o puteti gasi pe pagina oficiala a trupei ElIte Cabaret : 
www.facebook.com/trupaelitecabaret?fref=ts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *