4.17.2015

Radu Adrian Teodorescu , un maestru al luptelelor libere ( UNFIGHT si MMA )


Adrian Radu (Ioniţă) Teodorescu s-a născut pe data de 25.01. 1964
A locuit în Bucureşti până la vârsta de 6 ani, după care părinţii acestuia s-au mutat în Ploieşti.
A început să practic sportul în anul 1974.
„La şcoala generală nr 14 din Ploieşti a venit un antrenor de haltere Gigi Diaconu şi a făcut o selecţie. Am practicat 1 an haltere la CS Petrolul Ploieşti, CLUBUL CARE A FOST ŞI RAMPA DE LANSARE ÎN SPORTUL DE PERFORMANŢĂ.
Din anul 1975 am fugit la secţia lupte libere tot CS Petrolul.
În acea sală m-a  dus tot antrenorul de haltere Gigi Diaconu, deoarece nu-mi plăcea să practic halterele.
Când am intrat în sală , antrenorii de atunci dl. Radu şi dl. Zidaru m-au întrebat ce caut acolo.
Am răspuns că vreau să mă fac campion de lupte.
Toţi se tăvăleau pe jos de râs....„ a declarat pentru InfoPloiestiCity, Radu Teodorescu, despre primele contacte cu sportul de performanţă.
În anul 1977 (în fatidica zi de 4 martie, atunci când a avut loc cutremurul) a avut primul meci oficial de lupte, apoi în anul 1979 a ieşit campion naţional de juniori. În acelaşi an a plecat la Liceul Sportiv „Tânărul Dinamovist „,  antrenori fiindu-i domnii Dolipschi Victor şi Rujescu (nea Ruji)
Între anii 1979 şi 1989 a fost camion naţional şi component al lotului naţional.
 În anul 1983 a fost selecţionat în lotul lărgit pentru Los Angeles 1984 (dar din păcate nu a mai reuşit să ajungă în SUA din cauza unei accidentări ( şi-a rupt degetele de la piciorul drept)
În anul 1983 a câştigat locul 1 la campionatele Balcanice
1985 locul 1 campionatul european ptr tineret
1987 locul 4 super cupa mondială.
Din anul 1985 - 1990 am fost sportiv al clubului Steaua Bucureşti.
Despre perioada Steaua, Radu spune:
Copil fiind mă întrebau cei mari „Ce vreau să devin când voi fi mare „?, răspundeam: mă fac militar şi ajung la Steaua. Visul s-a îndeplinit.
În anul 1987 a absolvit şcoala militară de ofiţeri M.I..
Apoi am ajuns la Steaua deoarece Dinamo nu mai avea echipă de lupte libere.De fapt în acei ani Dinamo era campioană la greco romane şi Steaua la lupte libere.”
În perioada anului 1991 a intrat în sistemul centralizat de antrenamente al unui sistem centralizat militarizat, nu MAPN.
Aici a pătruns în lumea artelor marţiale judo, jiu jistu, karate.
Din anul 2007 a început să practic sistemul militar UNIFIGHT, sistemul de antrenament al trupelor speciale.
Din anul 2012 a început să antreneze şi în mediul civil.
Din anul 2009 este antrenorul personal al luptătorului Florin Moraru, unul dintre cei mai buni luptători de MMA din România.
(Detalii despre Florin Moraru aici: http://infoploiesticity.blogspot.ro/2015/03/florin-moraru-cs-dinamo-victoria.html)
Din anul 2013 este arbitru continental UNIFIGHT.

Radu Teodorescu are câteva titluri de campion naţional la unifight şi unul la winter – unifight.
Printre cele mai importante sunt obţinute de elevul său, Florin Moraru, LOCUL 3 LA UNIFIGHT FULL CONTACT şi LOCUL 2 LA UNFIGHT LIGHT, la Campionatul Mondial din Rusia.
Vom reveni cu un super interviu (on-line), cu Radu Teodorescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *