5.29.2015

Academic Style şi Steps au luat premii importante la EveryBody Dance With Us - Ploiesti 2015.


 Două  dintre cele mai bune şi cunoscute trupe de dans din Prahova,Academic Style şi Steps Crew au reuşit să câştige (din nou ) premii importante la cea de a 10 a ediţie a Concursului de dans studenţesc Everybody Dance With Us .
Concursul s-a desfăşurat în perioada 26-27 mai la CCS -UPG Ploieşti.

După multe emoţii,lacrimi de bucurie ...cele două trupe  s-au încununat cu premiile 1 ,2 şi 3 la diferite categorii.

Premii :

GENUL – Modern
Locul III – “ACADEMIC STYLE”- C.C.S.  Ploieşti 
GENUL – Show dance/Fantezie coregrafică
Locul I –“STEPS”, C.C.S.  Ploieşti
GENUL Street Dance
Locul I – „ACADEMIC  STYLE”, C.C.S.  Ploieşti .
Locul II – “STEPS”, C.C.S.  Ploieşti
GENUL Open  
Locul II  –„ACADEMIC  STYLE”, C.C.S.  Ploieşti .

La câteva momente după decernarea premiilor , printre lacrimi de bucurie şi plină de emoţii,AlinaVasile ( coordonator şi coregraf al trupei Academic Style ) a declarat pentru InfoPloiestiCity următoarele : 

" Ţinând cont de faptul că a fost ultimul concurs la care am participat,a fost cel mai încărcat de emoţie...
Prima zi a fost una obişnuită,cu oboseală,stress,emoţii de concurs .
Ziua Galei de Premiere a fost o zi specială...în care am realizat câtă lume mă iubeşte.şi în acelaşi timp am realizat şi eu cât de legată sunt de toţi oamenii din C.C.S.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca oamenii cu care lucrezi de atâta timp să îţi strige numele ,mulţi cu lacrimi în ochi .
Iar ai mei colegi din Academic m-au făcut mândră ,pentru a nu ştiu câta oară .
Îi mulţumesc lui Fish ( n.r. Florin Neacşu ) pentru coregrafia din concurs şi pentru că ne-a fost mereu alături atât ca prieten şi coleg şi lui Seby respectiv Iancu pentru momentul de pooping.
Nu în ultimul rând tuturor celor care mi-au fost mereu alături,prieteni ,colegi şi familie.
Vă pup şi vă iubesc ".






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *