11.12.2016

INTERVIU! Cu şi despre Luiza Ionescu (instructor fitness/aerobic) în Ploieşti.


Luiza Ionescu este una dintre cele mai admirate instructoare de fitness şi aerobic din Ploieşti.
Veselă, mereu cu zâmbetul pe buze, Luiza face sport de peste 6 ani, sportul de altfel fiind pasiunea sa.
Modestă, sinceră şi optimistă, Luiza a avut deosebită plăcere să acorde pentru Info Ploieşti City un amplu interviu.








INFO PLOIEŞTI CITY: Sărut mana Luiza şi mulţumim. 3 cuvinte care te caracterizează.

LUIZA IONESCU:
Sinceritatea! Chiar și privirea mea vreau să mărturisească același lucru. Consider că nimic nu e mai frumos pe lumea asta că sinceritatea între oameni. Mai am și alte calități, dar asta îmi place cel mai mult la mine.: D

INFO PLOIEŞTI CITY: Cel mai frumos/penibil moment de până acum...

LUIZA IONESCU:
Cel mai frumos moment pe care l-am trăit se împarte în și mai multe momente, în momentele acelea în care poți să iei în brațe atunci când simți, pe cine simți. Cel mai penibil moment... nu știu, sunt multe, dar nu chiar de dezvăluit.:))))

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce deteşti la oameni?

LUIZA IONESCU:
Falsitatea. În rest... ei pot să fie oricum.

INFO PLOIEŞTI CITY: De ce fitness/aerobic? Cine te-a determinat să faci alegerea asta?

LUIZA IONESCU:
De ce sportul? E o meserie care, parcă, m-a urmărit ea pe mine , şi nu invers. Și m-am oprit la ea să văd cum stă treaba. Și m-am îndrăgostit. Sportul întinerește, te face mai frumos, te educă fără să-ți dai seama. Și mai e plăcerea de a lucra cu oamenii. Gândește-te! Atunci când ei te aleg pe tine spre a-i ajuta, spre a-i îndruma către ceea ce își doresc pentru corpul și sănătatea lor, tu devii un om important pentru ei. Și așa vei rămâne, chiar dacă la un moment dat, colaborarea încetează. Ei se vor gândi la tine cu mulțumire. Și asta mă face să zâmbesc în fiecare zi.
Nu m-a determinat nimeni să fac treaba asta, ba din contră, cei apropiați mie au cam mustăcit la alegerea mea. Dar când știi ce vrei, când în sufletul tău te trage către o direcție, du-te și nu întreba pe nimeni.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce alte pasiuni mai ai?

LUIZA IONESCU:
Pasiuni... Hmmm, nu ar fi așa multe, dar sunt bune. Mersul pe jos, cititul, scrisul... Da, am aere de scriitoare. Să intrați pe blogul meu! (https://ganduricolorate87.wordpress.com/)
Statul cu mine... îmi place să-mi împart timpul cu mine, să-mi aduc aminte cine sunt. Ciocolată și cafeaua.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ultima carte citită, ultimul film văzut...

LUIZA IONESCU:
Pe noptieră e una începută,” Femei”. Deci, nu se pune. Ultima terminată a fost” Cei frumoși și blestemați”. E despre degradarea fizică și morală a celor străluciți. Filme nu prea urmăresc.

 INFO PLOIEŞTI CITY: Carisma, zâmbet, naturaleţe... De unde ai puterea de a zâmbi în orice situaţie?

LUIZA IONESCU:
Mulțumesc! Nu am fost dintotdeauna o persoană care să zâmbească des. Dar, meseria pe care o practic m-a făcut să înțeleg cât de important e zâmbetul. Sunt șase ani și jumătate de când lucrez ca instructor. La începuturile mele, nu zâmbeam aproape deloc, chiar mi se reproșa treaba asta. În timpul claselor, eram sobră și concentrată strict pe exerciții. Astăzi, zâmbesc mai des pentru că mă concentrez și pe oameni, nu doar pe exerciții.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce visa Luiza Ionescu să devină în copilărie?

LUIZA IONESCU:
Când eram copilă, întâi am dorit să ajung vânzătoare, apoi profesor, cântăreață, dansatoare. Ultima dorință care s-a născut în liceu a fost să devin ceea ce sunt azi. Dar, nu sunt suficient. Mai am de crescut.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum decurge ziua unei instructoare de fitness? Care sunt primele lucruri pe care trebuie să le facă o cursantă de a ta pentru a rămâne în formă toată ziua?

LUIZA IONESCU:
Ziua mea decurge simplu. Dimineața, îmi fac planurile de anrenament pentru fiecare client în parte. Pentru o formă bună, orice om trebuie, în primul rând, trebuie să fie atent la alimentație. Sportul vine în completarea mişcării, și de aici se naște armonia.

INFO PLOIEŞTI CITY: Pe lângă cursurile de fitness/aerobic cum ne putem păstra forma fizică?

LUIZA IONESCU:
După cum am afirmat mai devreme, alimentația joacă cel mai important rol în sănătatea noastră. Să-mi fie iertată expresia, dar sănătatea începe în gură. Știm să mâncăm, dar trebuie să știm și cum. Știm să mâncăm, dar nu și să ne hrănim. E mult de dezbătut, însă nu e deloc greu.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ai participat cu jurnalistul John Cristea (n.r. realizatorul emisiunii “Generaţia lui John “de la Prahova Tv) la un maraton Ploieşti – Predeal. Cum a fost?

LUIZA IONESCU:
Ohooo, sunt patru ani de atunci. A fost o provocare uriașă. Extrem de puțini cei care s-au înhămat la 100 de km de mers pe jos. Mă bucur că am fot printre ei și că am ajuns la final. Referitor la acest maraton, am și un articol pe blog. Vă invit să îl citiți! 

(https://ganduricolorate87.wordpress.com/2013/03/27/imposibilul-posibil/)

INFO PLOIEŞTI CITY: Unde te vezi peste 30 de ani?

LUIZA IONESCU:
Nu vreau să mă gândesc, vreau să trăiesc frumos și demn!

INFO PLOIEŞTI CITY: Un mesaj pentru prahoveni, cititorii noştri şi (cui vrei tu).

LUIZA IONESCU : 
Mesajul meu pentru toată lumea, dar și pentru mine este să nu mai căutăm scuze, să călcăm peste obstacole și să alegem ceea ce ne face fericiți. Și să citiți blogul meu, gânduri colorate!
https://ganduricolorate87.wordpress.com/


Mulţumim Luiza pentru timpul acordat şi îţi dorim mult succes în continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *