2.03.2024

INTERVIU CU LOREDANA MARIN. ”Iubesc viața cu tot ce îmi oferă. Mă bucur de Agnes, de munca mea, de oameni, cafea, flori și modă !” (video)


 Jurnalism, comunicare, publicitate și multe proiecte de succes. 
O carte la activ și un produs inedit pe piața publicațiilor din România, Lace Magazine. 
Despre evenimente și alte campanii punctuale, nu mai vorbim! 
Am luat-o la întrebări pe Loredana!
 Ne-a dat și o exclusivitate! 
Pregătește un mega eveniment pe 1 Martie!

GABI DIMA : Cum a fost anul 2023 pentru Loredana Marin ?
LOREDANA MARIN :
A fost un an cu un mare consum energetic, deoarece au fost extrem de multe proiecte pe toate direcțiile, dar totul a fost asumat. Trebuia să existe un moment când lucrurile se cern și se duc natural la alt nivel.
GABI DIMA :
Lace Magazine a ajuns la numărul 11. Multe înainte... De unde ţi-a venit ideea ? Ce poate să citească cineva în această revistă, ținând cont că online-ul primează.
LOREDANA MARIN :
Pregătesc ediția cu numărul 12, care vine cu o mare surpriză. Ideea a fost mai întâi un vis care, în adolescență, părea acel gen de vis de neatins. Mai târziu, când m-am mutat la București și am făcut cunoștință cu o altfel de lume, am zis că eu așa vreau să trăiesc. Înconjurată de oameni care au ceva de spus și de la care am ce să învăț. Mai târziu, am pus cap la cap faptul că în 17 ani de carieră am strâns în jur mulți oameni impresionanți și așa s-a născut Lace Magazine.
Lace Magazine nu este în concurență cu online-ul din simplu motiv că oamenii care fac parte din universul Lace Magazine iubesc conceptul de a citi pe hârtie, ei știu că în online articolele sunt scrise pe repede înainte, că se vânează clickurile, că substanța e îndoielnică (există și excepții, evident).
GABI DIMA :
Vitejie pe tocuri... Cum ți-a venit ideea ?
LOREDANA MARIN :
Am fost botezată așa pe vremea când făceam naveta Ploiești–București cu trenul, întotdeauna purtând tocuri.
GABI DIMA :
Ştiu că te-ai născut la Breaza. Cum era copilăria în micul oraş aflat pe Valea Prahovei ?
LOREDANA MARIN :
Era o simfonie a simplității. O bucurie pe care tuturor ne e dat să o trăim o dată-n viață. Era despre viață cu miros de flori, despre veri prelungite în noapte cu voci de copii gălăgioși, dar fericiți. Despre ierni trăite cu hainele și nasurile înghețate. Despre miros de tei și salcâm, dulceață de cireșe amară și despre mama, cu rochia ei în dungi și ceașca de cafea în mână.
GABI DIMA :
Când ai avut cele mai mari emoţii ?
LOREDANA MARIN :
Când am devenit mamă.
GABI DIMA :
Cum îţi păstrezi calmul într-o situaţie limită ?
LOREDANA MARIN :
Nu mi-l păstrez. În DEX la cuvântul „agitată” e poza mea !
GABI DIMA :
 Zilnic eşti zâmbitoare. Cum reuşeşti să ai o stare zen în timpurile de azi ?
LOREDANA MARIN :
Iubesc viața cu tot ce îmi oferă. Mă bucur de Agnes, de munca mea, de oameni, cafea, flori și modă ! Și, mai nou, de școala de care m-am apucat anul trecut.
GABI DIMA :
Carismă, pozitivitate, modestie... Sunt atuurile tale. Ce defecte ai ?
LOREDANA MARIN :
Sunt extrem de pătimașă, ușor extremistă pe anumite direcții. Sunt în stare să vorbesc 24 de ore nonstop, să te conving că nu ai dreptate și am eu ! Lucrez la asta, să știi !
GABI DIMA :
Ce ai face într-o lume paralelă ?
LOREDANA MARIN :
Aș fi avocat. În afară de jurnalism, sunt licențiată și în administrație publică (facultatea de drept și administrație publică) din simplu motiv că la specializare în anul III, ca să merg pe drept, trebuia să intru în IML și mi-a fost frică.
GABI DIMA :
Ştiu că şi tu urmăreşti proiectele, acţiunile şi campaniile desfăşurate de INFO PLOIEŞTI CITY. Cum ţi se par ?
LOREDANA MARIN :
Mi se par încărcate de perseverență și de iubire față de cei din jur. Te felicit pentru asta.
GABI DIMA :
Este bine să te implici umanitar în zilele noastre ? Tu ai făcut-o foarte des...
LOREDANA MARIN :
Bineînțeles. Ignoranța aduce suferință. Un strop de bine poate umple sufletele celor mai nefericiți decât noi !
GABI DIMA :
Ce notă ar merita Loredana Marin pe o scară de la 1 la 10 ?
LOREDANA MARIN :
8
GABI DIMA :
Cum arată o zi normală din viața ta ?
LOREDANA MARIN :
Pfoa !
Agnes dus la școală, birou, drumuri la București, luat Agnes și dus la pian, teatru, engleză, evenimente, shootinguri, gătit, curățenie, călcat, școală !
GABI DIMA :
Cel mai mare regret...
LOREDANA MARIN :
Nu am regrete.
GABI DIMA :
Un mesaj pentru cititorii Lace Magazine, pentru prahoveni şi cititorii noştri.
LOREDANA MARIN :
Fiți autentici, zâmbiți, exploatați-vă unicitatea, nu disperați niciodată. Nu lăsați oamenii să vă tragă în jos, ignorați răul ! Iubiți !

P.S.Mai multe despre LOREDANA aici și aici:
P.P.S. Despre LACE MAGAZINE...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *